جزییات دادگاه شوهری که به همسرش قرص خواب‌ می‌داد تا مردان به او تجاوز کنند

مرد فرانسوی که طی ده سال به همسرش قرص خواب‌آور می‌داد تا مردان غریبه به او در حالت بیهوشی تجاوز کنند روز سه‌شنبه ۱۷ سپتامبر در دادگاهی در جنوب فرانسه اتهاماتش را پذیرفت.

جزییات دادگاه شوهری که به همسرش قرص خواب‌ می‌داد تا مردان به او تجاوز کنند

به گزارش خبرآنلاین،دومینیک پلیکو در دادگاه با بیان اینکه «من یک متجاوزم»، گفت به خاطر کاری که انجام داده‌ گناهکار است، اما پشیمان است و عذرخواهی می‌کند، حتی اگر این کارش قابل بخشش نباشد. او که اکنون 71 ساله است، در صورت محکومیت با 20 سال حبس مواجه خواهد شد.

یورو نیور در خبری نوشت:پذیرش این اتهامات توسط دومینیک در دادگاه برای تصمیم‌گیری هیات قضات درباره سرنوشت 50 مرد دیگری که در کنار او در حال محاکمه به اتهام تجاوز جنسی به ژیزل پلیکو هستند، بسیار مهم خواهد بود.

بسیاری از مردم امیدوار هستند که شهادت دادن دومینیک پلیکو در دادگاه بتواند اندکی درباره این ماجرای غیرقابل تصور روشنگری کند.

ژیزل پلیکو که پذیرفته نامش منتشر شود و همچنین اصرار کرده دادگاهش به صورت علنی برگزار شود، به نمادی از مبارزه با خشونت جنسی در فرانسه تبدیل شده است. او قرار است پس از شهادت دادن همسر سابقش در دادگاه صحبت کند.

به‌گفته وکلا، شهادت دادن دومینیک پلیکو در دادگاه که افراد زیادی منتظر شنیدن آن بودند، به دلیل بیماری او چند روز به تعویق افتاده بود.

ماجرای کشف تجاوز به ژیزل پلیکو به دست پلیس از آنجا شروع شد که یک نگهبان سوپرمارکت شوهر این زن را در حال عکس گرفتن از زیر دامن زنان دستگیر کرد. این موضوع منجر به جستجوی تلفن و رایانه دومینیک پلیکو توسط پلیس شد. ماموران پلیس سپس در درایو یواس‌بی همراه او و نیز در رایانه شخصی‌اش هزاران عکس و ویدیو از مردانی پیدا کردند که به نظر می‌رسید در حالی که ژیزل در خانه‌اش بیهوش است، به او تجاوز می‌کنند.

پلیس با استفاده از این تصاویر توانست بیشتر 72 مظنونی را که به دنبالشان بود، شناسایی و دستگیر کند.

ژیزل که با شوهرش 50 سال زندگی کرده بود و در خانه‌شان در یک شهر کوچک در استان پروانس زندگی می‌کرد در اواخر سال 2020 پس از آنکه پلیس تصاویر به دست آمده از تلفن و رایانه دومینیک را به او نشان داد، همسرش را ترک کرد.

علاوه بر پلیکو، 50 مرد بین 26 تا 74 ساله دیگر در حال محاکمه هستند. بسیاری از متهمان اتهام تجاوز جنسی به ژیزل را انکار و ادعا می‌کنند که توسط همسرش فریب خورده‌اند یا ادعا می‌کنند که فکر می‌کرده‌اند که او رضایت دارد.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان