ارتقاء بهره‌وری سایت‌های BTS همراه اول استان سمنان و توسعه فنی از سیستم رادیویی به فیبرنوری مخابرات

عملیات توسعه فنی سایت همراه اول روستای حق‌الخواجه از سیستم رادیویی به فیبرنوری و نصب باتری‌های پشتیبان در سایت‌های رامه پایین و شهر جدید ایوانکی با سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیارد ریال اجرایی شد.

ارتقاء بهره‌وری سایت‌های BTS همراه اول استان سمنان و توسعه فنی از سیستم رادیویی به فیبرنوری مخابرات

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان، محمدرضا ورامینیان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و تسهیل و تسریع دسترسی به خدمات مخابراتی، سیستم انتقال سایت همراه اول روستای حق‌الخواجه شهرستان میامی به سمت سایت نام‌نیک از تکنولوژی رادیویی به فیبرنوری ارتقاء یافت.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان خاطرنشان شد: با اجرای این پروژه روستای حق‌الخواجه به اینترنت 4G باند پهن همراه اول مجهز شد.

وی همچنین از نصب باتری‌های پشتیبان و راک جدید در تعدادی از سایت‌های روستایی استان سمنان خبر داد.

ورامینیان تصریح کرد: باتری‌های پشتیبان با ظرفیت قابل قبول و راک جدید نیز جهت پایداری ارتباطات در سایت‌های همراه اول رامه پایین و شهر جدید ایوانکی شهرستان گرمسار نصب و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر ارتباطات سیار مخابرات استان سمنان یادآور شد: این اقدامات با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال و در راستای انجام مسئولیت‌ اجتماعی، حرکت همگام با توسعه و رشد تکنولوژی و در نهایت خدمات‌دهی مطلوب‌تر به مشترکین جهت استفاده از فناوری‌های ارتباطی روز دنیا صورت گرفت.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان