توزیع ۲۲ هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند کردستانی

مرحله نخست جشن عاطفه ها روزسه شنبه همزمان با سراسر کشور و با شعار "مشق همدلی" با استقرار پایگاه‌های کمیته امداد در میادین اصلی شهرهای استان کردستان آغاز شد.

توزیع 22 هزار بسته تحصیلی در بین دانش آموزان نیازمند کردستانی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، رضا طوسی در آیین آغاز این جشن در میدان آزادی اظهار کرد: شعار امسال این جشن " مشق همدلی" است و تلاش داریم در قالب این جشن کمک هایی را جمع آوری کرده و قبل از بازگشایی مدارس در اختیار خانواده‌ها برای استفاده دانش‌آموزان قرار گیرد.

وی افزود: امسال با کمک مردم نوعدوست و خیران استان توانسته ایم برای 22 هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد استان نوشت افزار بصورت صد درصدی تامین کنیم که تا قبل از بازگشایی مدارس در اختیار آنان قرار داده می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با تاکید بر اینکه خانواده‌های تحت حمایت برای فرزندانشان نوشت افزار تهیه نکنند، گفت: بنا داریم در قالب جشن عاطفه‌ها و با کمک خیران پوشاک و کیف و کفش دانش‌آموزان نیازمند را نیز تامین کنیم که با خیالی آسوده سال تحصیلی جدید را آغاز کنند.

طوسی یادآور شد: مردم خیر و نوعدوست استان می توانند کمک های نقدی خود را از طریق کد پیامکی #087*8877* و یا شماره کارت 6037991899967743 پرداخت کنند و کمک های غیرنقدی را نیز به پایگاه‌های کمیته امداد، دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری تحویل دهند.

وی ادامه داد: مرحله نخست جشن ملی عاطفه ها امروز همزمان با سراسر کشور در پایگاه های کمیته امداد در مناطق مختلف استان و روز جمعه این جشن در مصلاهای نماز جمعه و مرحله دوم نیز در هفته اول مهر نیز در سطح مدارس استان برگزار خواهد شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان