چگونه تناسب اندام بهتری داشته باشیم؟

در سایت دکترسلام به صورت تخصصی محصولات چاقی دسته بندی شده و به خاطر اصالت محصولات آن و با راهنمایی مشاورهای آن به بهترین نتیجه می رسید.

تناسب اندام

در سایت ها و فروشگاه متنوع بسیاری محصولات چاقی از قبیل قرص و پودر چاقی فروخته می شه که اکثرا تقلبی می باشن ودارای مجوز لازم نیستند و به صورت غیر اصولی فروخته می شن ، در صورتی که در سایت دکترسلام به صورت تخصصی این محصولات چاقی دسته بندی شده و به خاطر اصالت محصولات آن و با راهنمایی مشاورهای آن به بهترین نتیجه می رسید.

چگونه به سرعت چاق شویم :

افرادی که لاغر هستن مدام به فکر این هستن که چاق شوند . برای چاق شدن باید از روش هایی استفاده کرد که سالم ، مفید ، مناسب باشه که دور از بیماری باشد ، که بتوانند به وزن ایده آل خودشون دست پیدا کنند .

برای افراد لاغر خیلی سخت تر است که بخواهند وزن اضافه کنند ، کارهای زیادی درافزایش وزن سالم وجود دارد .

اولین ومهمترین راه برای افزایش وزن سریع تغدیه ی سالم است ‌‌.

برای افزایش وزن و دریافت مواد مغذی اسموتیهای پروتئینی هستن که سرشار از قند ومواد مغذی و مفید هستن .

برنج

یکی از محصولات برنج کربوهیدرات و یک گزینه ی خوبی برای چاق شدن هست ‌. فقط یک فنجان برنج (۱۹۰) کالری داره ‌. (۴۳) گرم کربوهیدرات و مقداری چربی دارد . برنج شامل آرسنیک واسید فیتیک است که مشکلات زیادی به بدن به وجود می آورد

گوشت قرمز

گوشت قرمز برا عضله ساختن خیلی مفید است . گوشت قرمز از بهترین منابع کراتین خوراکی ومکمل سازی عضله ها هستن که نسبت به گوشتهای بدون چربی کالری بیشتری به بدن وارد می کند . گوشت چربی وبدون چربی پروتئین خوبی دارند . و گوشت چرب کالری زیادی داره و همین موضوع برای افزایش وزن سالم کمک می کند .

همچنین مکمل های پروتئینی که بیشتر ورزشکاران و بدنسازان استفاده می کنند مکمل های پروتئینی وِی ، برای افزایش وزن مناسب است مخصوصا موقعی که ورزشهای خیلی قدرتی وسنگینی انجام می دهند .

در کنار این موادهای غذایی که برای سریع چاقی بدن باید مصرف شوند پودرها وقرصهایی چاق کننده یی هستند که با مشورت پژشک می توان استفاده کرد مانند:

قرص استرانگ- قرص سل مس -قرص کرامس -قرص فت فست -قرص سناتور واز جمله قرص چاقی کل بدن جگوارخیلی از قرصهای دیگه هستن که میتونن در کنار غذاهایی برای چاقی سریع بدن کمک کنند و حتی داروهای گیاهی هم میتونن کمکی براسریع چاق شدن کمک کنند .

سیب زمینی و نشاسته برای بالا بردن وزن خیلی کمک می کند ، هم راهی ساده وارزان است برای کالری و ذخیره ی گلیکوژن عضلات رو بالا میبره و برای فعالیتها و ورزشها بسیاری از منابع کربوهیدرات ومواد مغذی و فیبر بدن را تامین می کند .

داروی گیاهی مثل :

دمنوش بابونه ، جینسینگ ، شیرین بیان ، بهار نارنج ، مارچوبه وخیلی دیگه از داروهای گیاهی کمک می کنن که خیلی سریع چاق شویم وبه اندام ایده آلی برسیم ازجمله قرص چاقی کینگ فت در صورت اصل بودن که می توان از فروشگاه آریاتن خرید کرد.

پروتئین وِی از از لبنیات درست شده که برای بیماری وبهبود سلامتی مناسب است . وقتی که تمرین می کنن به این نوع مکمل بیشتر احتیاج دارند پروتئین وِی تمام آمینو اسید ضروری رو برای عضلات بدن دارد ‌.

راههای سریع چاق شدن افراد

اولین قدم این است که بدانیم برای زیاد شدن وزن احتیاج به قوانین و برنامه ریزیهای متفاوتی داریم .‌اگر هدفمان چاق شدن سریع و وزن گرفتن است پس خیلی مهم است که افزایش وزن را صحیح انجام دهیم، با خوردن شیرینی و شکر زیاد ممکن است عدد روی ترازو بالا رود و چاق شویم اما در این حین هم برای سلامتی ضرر دارد ‌.

افراد لاغر زیادی هستند که دچار بیماریها قلبی و دیابت می شوند و درصد چربی بدنشان بالا می رود.بنابراین { خوردن غذاهای سالم و داشتن روش سبک زندگی سالم برای چاق شدن سریع ضروری است}

🌿توصیه هایی برای چاق شدن سریع و اضافه وزن🍍🍗🍌🥛💪 :

{ برنامه غذایی بر اساس کالری مثبت باشد}

پروتئین به مقدار فراوان مصرف کنیم : شامل

گوشت سفید ، مرغ ، ماهی ، تخم مرغ ، لبنیات ، ماست یونانی ، کره بادام زمینی ، حبوبات ، آجیل

پروتئینها فقط برای عضله ها ساخته شدن وافرادی که نمی تونن غذاهای پروتئینی مصرف کنن می تونن از مکملهای پروتئین استفاده کنند.

پودرهای پروتئینی یه موقعهایی در بدن موثر هستن که حاوی کالری باشد . یا ممکن که همین پودرهایی پروتئینی باعث مشکلات دستگاه گوارشی باشد یا مصرف ۵۰۰ کالری در روز درطول ۶ ماه .۶/۸ کیلو گرم وزن اضافه کنید.

بعضی از افراد که لاغر اندام هستن و سوال میپرسن که برای چاقی همون چاق شدن چه قرصی هست که بخوریم . تاحالا شاید چندین بار ازخود یا دیگران پرسیده باشید که آیا به جز قرص چاقی راهکار های دیگری وجود دارد برای افزایش وزن ؟ برای همین سوال ما بهترین قرصهای چاقی را برایتان میگیم که افراد لاغر حتما استفاده کنند . یکیش قرص دراگون و گین آپ ، تی ان تی وغیره وبازم قرصهای دیگری هستن که در ادامه بحث توضیحاتی داده می شود .

قرص چاقی اپل

قرص چاقی اپل یه مکمل چاقی غذایی است که همون مثل قرص شایدم بهتر از قرص باشد . قرص چاقی اپل تشکیل شده از پروتئین ، ویتامینها ، مواد معدنی . که ۱۲ نوع ویتامین دراین پودر وجود داره مثل ویتامین B12 که دراشتها خیلی تاثیر دارن واز پروتئین ۲۲٪ تشکیل شده و پروتئینها وشیراست که به عضله سازی کمک می کند .

قرص چاقی جی فست :

قرص چاقی جی فست رو کسایی که مصرف کردن و آن را بهترین قرص چاقی می دانند . مهمترینش بیشتر کمک به رشد مو، سلامت پوست وناخن هست . اما بیشترین تاثیر در چاقی افراد را دارد .

قرص چاقی فت فست :

این قرص ترکیبات گیاهی برای افزایش چاقی واشتها ساخته شده . وعلاوه بر ترکیب شدن با گیاهی بلکه از ویتامینهای گروه B ومواد معدنی مثل : آهن ، مس ، فسفر و غیره ..... تشکیل شده که افراد بین ۱۴ تا ۶۰ سال می توانن از این قرص استفاده کنند .

بهترین قرص چاق برای کل بدن :

اگرتمایل دارید که قرصی گیاهی رو که برای افزایش وزن مناسب باشد تهیه کنید می توانید ازسایت آریاتن اصل آن را خریداری کنید .

ما اینجا از بهترینهاش و سریع چاق میکنن توضیحی داده میشه . این قرص کاملا گیاهی واز عصاره ی دانه شنبلیله و رازیانه تهیه شده و روی افزایش وزن تاثیری دارد واین قرص با کاهش میزان قند خون ، اشتهارا افزایش داده و باعث چاقی یکنواخت در کل بدن می شود و مصرف آن 2 بار در روز وهر بار 1 قرص نیم ساعت قبل از غذا بخورید .

پودرچاقی جینسینگ

اگر اشتها به غذا ندارید پودرچاقی جینسینگ توصیه میشه که مصرف کنید ومیل به غذا خوردن رو داشته باشید . بهترین پودرچاقی جینسینگ که هم برای بزرگسالان و هم برای جوانان توصیه می شود . که از آنها نام میبریم .

پودرچاقی جینسینگ آمازون

این پودربه تقویت معده و دستگاه گوارش کمک می کند واگرنیم ساعت قبل مصرف شود قبل از غذا اشتها را افزایش میده وبیشتر میل به غذا خوردن دارید وعسل طبیعی ترکیبی از این پودرهست .

پودرچاقی جینسینگ شاخ گوزنی

این پودرترکیبی ازسیپروهپتادین که سبب افزایش اشتها می شود ودر بهبود آلرژی وبر ضد افسردگی موثر است .

بهترین قرص ها برای چاقی قرصهای خارجی هستن که در محصولات قبلی توضیح داده شده باز در مورد آنها هم انواعش رو نام میبریم وهم توضیح مختصری از آنها گفته میشه‌ .

قرص چاقی : TNT

این محصول برای افزایش اشتها در فرد عمل می کند وعلاوه بر چاقی صورت وتقویت سیستم ایمنی باعث افزایش توده های عضلانی هم می شود و بیشتر ویتامینها را به بدن میرساند .

قرص های TNT مزایایی دارد که کسانی که از این قرصها استفاده کردند تونستن در سطح مناسبی از سلامت عمومی بدن بگیرن ومواد معدنی خود را تامین کنند این محصول از ترکیب روی ، ویتامین های Dو C تشکیل شده که باعث تقویت جریان خون در بدن می شود .

قرص چاق نینجا

این محصول یکی از بهترین قرصهای خارجی هست که ترکیباتی از گیاهی است که کیفیت خیلی بالایی دارد که یک محرک خیلی قوی برای اشتها دارد این قرص از پروتئین و تبدیل آن به ماهیچه و عضلها افزایش وزن در فرد می باشد و از چربی در شکم و پهلوها جلوگیری می کند .

قرص چاقی باسن Gain Up :

با افزایش حجم در ناحیه ی باسن باعث فرم دهی وتقویت ماهیچه و منجر به سفت شدن خواهد شد .ولی در کل پهلو وشکم چاق نمیشود واین قرص از ترکیباتی گیاهی وشیمیایی تشکیل شده . و مقداری از ویتامینهای مختلف مثل ویتامین B12 وکلسیم ،سدیم ، فسفر مورد نیاز بدن به خوبی تامین می شود.


 

{ استفاده از قرص های چاقی استاندار و زیر نظر وزارت بهداشت}

گروهی از مردم هستند که برای رسیدن به اندام ایده آل خود ترجیح میدهند وزن اضافه کنند . و این کار زیر نظر پزشک و استفاده از یک برنامه غذایی سالم امکان پذیر می باشد ..‌.‌

مولتی ویتامین ها : در بین ورزشکاران محبوبیت زیادی دارد و باعث عملکرد بهتر و افزایش توده عضلانی بدن می شود.

به طور کلی ویتامین ها به تنهایی چاق کننده نخواهند بود ، اما به طور مستقیم میتوانند به ورزشکاران برای افزایش توده عضلانی کمک کنند ، اگر مصرف آن همراه با تمرین و رژیم غذایی مناسب باشد .

در میان ویتامین ها برای افزایش وزن ( A) بیشترین اثر را دارد چون یک ویتامین محلول در چربی است قبل از جذب در چربی بدن حل میشود یکی از پرمصرف ترین ویتامین های چاق کننده برای عضله سازی است .‌‌ در غذاهایی مانند:

[ سبیب زمینی شیرین ، فلفل قرمز، کدو تنبل ، هویج ، کاهو، طالبی ، زردآلو خشک] یافت می شود .

تا اینجا درمورد چاقی صحبت کردیم و محصولات چاقی ، حال برخی از افراد چاق هستند و می خواهند لاغر شوند ومی توانند از قرص لاغری گوجی بری که عوارضی ندارد ، در صورت اصل بودن استفاده ببرند که اگر از سایت مسترزتپل تهیه کنند از اصالت محصول خیالشون راحت باشه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان