ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری یادواره شهدای رسانه اقدامی شاخص و ماندگار است

مدیرکل صدا و سیمای لرستان گفت: برنامه های ویژه برگزاری یادواره شهدای رسانه استان  شایسته و در خورشان شهدا تولید و پخش خواهدشد.

برگزاری یادواره شهدای رسانه اقدامی شاخص و ماندگار است

 به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علیرضا شیروی در دیدار با اعضای هیات مدیره و بازرس انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان که به منظور هماهنگی برنامه های تبلیغاتی یادواره شهدای رسانه برگزارشد، اظهارکرد: برگزاری یادواره شهدای رسانه اقدامی ارزشمند ، شاخص و شایسته از سوی انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان و قابل تقدیر است.

وی برگزاری این یادواره را در راستای ترویج و تبیین اهداف شهدا  دانست و افزود:شهدای رسانه به واسطه این که در جنگ علاوه بر جهاد در راه خدا  با از خود گذشتگی و ایثار به تبیین اهداف و نقش ارزشمند شهدا و جهاد تبیین می پرداختند از جنس دیگری هستند که این ارزش ها را به عالم معرفی کردند.

مدیر کل صدا و سیما لرستان ، خدمت به شهدا را وظیفه اصلی رسانه ملی  دانست و بر همکاری و مشارکت دستگاه های مرتبط جهت برگزاری باشکوه یادواره شهدای رسانه

تاکید کرد و گفت:با توجه به اهمیت رسانه در مقطع کنونی، برگزاری این یادواره به نوبه خود در راستای انتقال این ارزش ها و بیان نقش رسانه در رویدادی مانند دفاع مقدس خود جهاد تبیین محسوب و ارزش آن مضاعف است.

وی افزود: صدا و سیمای لرستان در همکاری با انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان  آمادگی کامل دارد ، بنابر این با توجه به برنامه های پیشنهادی این انجمن و درخواست های آنها نسبت به زمینه سازی پخش این برنامه ها در شبکه لرستان اقدام خواهد شد.

شیروی یادآورد شد:برنامه های مختلفی مرتبط با برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان برنامه ریزی و تدوین خواهدشد که پس از تولید ،  10 روز قبل از برگزاری پخش می شود.

مدیر کل صدا و سیمای  لرستان اقدام انجمن صنفی فعالان رسانه ای استان  در برگزاری یادواره شهدای رسانه لرستان در این حوزه  در کشوررا کم نظیردانست و گفت: مرکز صدا و سیمای لرستان با تمام توان و امکانات لازم برای پوشش برنامه های این یادواره در کنار متولیان امر خواهد بود.

لازم به ذکر است استان لرستان 9 شهید در حوزه رسانه را  تقدیم انقلاب اسلامی کرده و قرار است با همت انجمن صنفی فعالان رسانه ای لرستان اولین یادواره شهدای رسانه استان هفدهم آبان ماه در خرم‌آباد برگزار گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان