ماهان شبکه ایرانیان

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

شلبی بیش از یک دهه به عرضه قوی‌ترین مدل‌های فورد مشغول بوده و هم‌اکنون با عرضه بسته جدیدی برای F-۱۵۰ رپتور، پادشاه وانت‌های بازار را به میدان آورده است.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

امیرمسعود عابدین_ ‌شلبی آمریکا بیش از یک دهه است که در حال ارائه قدرتمندترین سری وانت‌های فورد است و بسته‌های جدیدی را برای جدیدترین مدل‌های F-150 رپتور معرفی کرده است. هیچ یک از این پیکاپ‌ها ارزان نبوده و هر دو جنبه قابلیت‌ها و عملکرد خودرو را افزایش می‌دهند.

شلبی Baja رپتور با موتور 3٫5 لیتری EcoBoost توربوشارژ دوقلو، 550 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. این خودرو دستخوش تغییراتی در ظاهر شده و سپر و ادوات جدیدی را دریافت می‌کند.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

براساس گزارش motor1، نسخه رپتور R که دارای پیشرانه سوپرشارژر 5٫2 لیتری V-8 گرفته شده از ماستنگ GT500 است، بیش از 900 اسب بخار قدرت دارد. شلبی یک سوپرشارژر 3٫8 لیتری Whipple و یک اگزوز Borla اضافه می‌کند، در حالی که هر دو نسخه رپتور یک کیت تعلیق BDS، رینگ‌های فورج شده 18 اینچی Shelby Raptor Flow، لاستیک‌های 37 اینچی و خنک‌کننده اضافی دریافت می‌کنند.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

شلبی همچنین چندین ارتقاء خارجی مانند کاپوت Baja Raptor با دریچه‌های کاربردی و یک جلوپنجره سفارشی با چراغ‌های LED را همراه با این بسته ارائه می‌دهد. سپرهای فولادی، دو چراغ 10 LED اینچی و یک نوار نور 30 LED اینچی حفاظت و کارایی بیشتری را به فورد اضافه می‌کنند. حتی سپر عقب نیز دارای دو چراغ LED مربعی شکل است.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

در داخل، شلبی لوگوی خود را به کفپوش‌ها و روکش‌های چرمی صندلی‌ها با خطوط قرمز اضافه می‌کند. پدال‌های مسابقه‌ای بیلت و یک پلاک داشبورد تکمیل‌کننده ارتقاءهای کابین هستند.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

قیمت بسته V-6 از 51995 دلار (معادل سه میلیارد و 170 میلیون تومان) شروع می‌شود، در حالی که ارتقاء V-8 Raptor R حدود 54995 دلار (معادل سه میلیارد و 355 میلیون تومان) قیمت دارد. هیچ یک از این قیمت‌ها شامل خود خودرو نیستند، بنابراین این قیمت‌ها به بهای خودرو اضافه می‌شوند. قیمت فورد F-150 رپتور 2024 از 80435 دلار (معادل چهار میلیارد و 900 میلیون تومان) شروع می‌شود و پکیج رپتور R نیز 31925 دلار (معادل یک میلیارد و 950 میلیون تومان) قیمت دارد.

با پادشاه وانت‌ها آشنا شوید /عکس

322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان