ماهان شبکه ایرانیان

تعویق و ثبت نام مجدد از نامزدهای انتخابات نظام مهندسی مسبوق به سابقه است و منجر به رشد ۲۰ درصدی ثبت‌نام نامزدها شده

تعویق و ثبت نام مجدد از نامزدهای انتخابات نظام مهندسی مسبوق به سابقه است و منجر به رشد 20 درصدی ثبت‌نام نامزدها شده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود دانشگر رئیس هیات نظارت بر دهمین دوره انتخابات هیات مدیره‌های سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان سراسر کشور  گفت: وزارت راه و شهرسازی در چارچوب اختیارات قانونی و مسبوق به سابقه بودن این امر نسبت به تغییر زمان برگزاری انتخابات و تمدید مدت ثبت‌نام کاندیداهای دهمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان کشور مطابق با ماده 64 آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان اقدام کرده است.

تمدید مدت ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، موجب افزایش سطح مشارکت جامعه مهندسی، ایجاد فرصت‌های برابر برای برگزاری انتخابات پرشور و شفاف‌سازی در نحوه بررسی و رسیدگی به  صلاحیت‌ها شد.

در مرحله نخست از زمان ثبت‌نام با کاهش 5 درصدی مشارکت نسبت به دوره گذشته مواجه بودیم.  ابلاغیه اخیر مبنی بر تغییر زمان برگزاری و ثبت‌نام مجدد به مدت 6 روز، علاوه بر رفع نگرانی‌های دستگاه‌های نظارتی و مراجع مربوطه در خصوص برگزاری  انتخاباتی سالم و شفاف توانسته در راستای  گسترش مشارکت مهندسان در ساختار بزرگترین نهاد حرفه‌ای و مهندسی کشور عمل کند.
ابلاغیه اخیر و تعویق زمان انتخابات، منجر به رشد 20 درصدی ثبت‌نام نامزدها شده است و این اقدام قانونی، نویدبخش انتخاباتی پرشور با حضور حداکثر سلایق مختلف است.

23223

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان