ماهان شبکه ایرانیان

پرونده ۱۵۵زندانی در قزوین بررسی شد

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانها و بازدیدهای مستمر و اطلاع از وضعیت قضایی مددجویان درخواست ۱۵۵زندانی در قزوین بررسی شد.

پرونده 155زندانی در قزوین بررسی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «علی مصطفوی نیا» رئیس کل دادگستری استان قزوین در بازدید از زندان مرکزی که با حضور دادستان مرکز قزوین، معاونین رئیس کل، جمعی از قضات و مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی برگزار شد، بیان کرد: این بازدید ها با هدف بررسی مشکلات زندان و رسیدگی به درخواست مددجویان به صورت میدانی با همراهی جمعی از قضات می باشد. 

وی با بیان اینکه پرونده 155زندانی بررسی شد گفت: یکی از برنامه های مهم دستگاه قضایی استان در راستای کاهش جمعیت کیفری زندانها بازدیدهای مستمر و اطلاع از وضعیت قضایی مددجویان می باشد، اظهارکرد: تمامی قضات باید بر اساس برنامه اعلامی به صورت مستمر در زندان حضور یافته و پرونده ها و درخواست های زندانیان را بررسی کنند.

مصطفوی نیا عنوان کرد: زندانیان می توانند با حضور در برنامه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی از تسهیلات ارفاقی، انواع مرخصی، تبدیل وضعیت به رای بازی، آزادی مشروط و تعلیق مجازات بهره مند شوند.

مصطفوی نیا در این بازدید اظهارکرد: قطعا مددجویانی که در مسیر اصلاح و تربیت قرار گرفته و با اظهار ندامت از رفتارهای گذشته برای تغییر مسیر زندگی خود تلاش می کنند؛ مورد رأفت اسلامی قرار گرفته و تسهیلات ویژه‌ای به آنها اعطاء خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین و دادستان مرکز استان در ادامه ضمن حضور در کانون اصلاح و تربیت و بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، با تعدادی از مددجویان کانون اصلاح و تربیت گفتگو کردند.

گفتنی است؛ در این بازدید که 3ساعت به طول انجامید، 155نفر از مددجویان زندان مرکزی و کانون اصلاح و تربیت به صورت چهره به چهره با رئیس کل دادگستری استان قزوین، دادستان مرکز قزوین و جمعی از قضات استان دیدار نموده، درخواست های خود را مطرح کرده و دستورات مقتضی نیز جهت بررسی و اقدام لازم صادر گردید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان