راه هایی برای از بین بردن چربی شکم که هر خانمی باید بداند

پیشتر با مقاله ۱۰ غذا برای داشتن شکمی صاف در خدمت شما بودیم، در این مقاله می‌خواهیم در مورد راه‌های از بین بردن چربی شکم با شما صحبت کنیم

پیشتر با مقاله 10 غذا برای داشتن شکمی صاف در خدمت شما بودیم، در این مقاله می‌خواهیم در مورد راه‌های از بین بردن چربی شکم با شما صحبت کنیم. شکم یکی از بدترین محل‌های بدن برای تجمع چربی است. داشتن شکم بزرگ معمولا در میان آقایان رایج است. اما یادتان باشد که هرگز از خانم‌هایی که شکم بزرگ دارند در مورد حامله بودنشان سوال نکنید، مگر اینکه در این مورد اطمینان کامل داشته باشید. برای اینکه در این موقعیت خجالت آور قرار نگیرید همراه بنیتا باشید تا به شما 6 راهی را معرفی کنیم که به کمک آن‌ها می‌توانید چربی‌های اضافه شکمتان را هدف قرار داده و از بین ببرید.

1- تا می‌توانید آب بنوشید

از بین بردن چربی شکمCredit: Shutterstock

نزدیک به 8 میلیون دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد آب، بدن شما را تقویت می‌کند. اما سود اصلی را از راه پر کردن بدنتان به شما می‌رساند. محققان چند گروه را مورد مطالعه قرار دادند و دریافتند گروهی که آب بیشتری می‌خوردند در مقایسه با دیگر گروه‌ها، وزن بیشتری از دست می‌دادند. بنابراین سعی کنید مصرف نوشیدنی‌های شیرین را متوقف کرده و تا می‌توانید آب بدون کالری بنوشید. اما آیا می‌دانید چقدر آب باید روزانه مصرف کنید؟

2- شب‌ها زود بخوابید

از بین بردن چربی شکمCredit: Shutterstock

رژیم و ورزش عالی هستند اما ممکن است کمی دشوار باشند. بنابراین جالب است بدانید یکی از بهترین راه‌ها برای از بین بردن چربی شکم این است که به مقدار کافی بخوابید. اگر به اندازه کافی نخوابید هورمون‌های بدنتان کورتیزول تولید می‌کنند. کورتیزول هورمون استرس است. و بالا رفتن سطح استرس در بدن موجب پرخوری و در نتیجه چاقی می‌شود.

3- روغن نارگیل می‌تواند کمک کند

از بین بردن چربی شکمCredit: Shutterstock

دلایل علمی زیادی برای توضیح دادن وجود دارد اما اگر بخواهیم ساده بگوییم، روغن نارگیل سوخت و ساز بدن را بالا برده و باعث می‌شود بدنتان چربی بیشتری بسوزاند، مخصوصا چربی‌های خطرناکی که در ناحیه شکم جمع شده‌اند.

4- ماست برای برنده شدن

از بین بردن چربی شکمCredit: Shutterstock

2 دلیل وجود دارد که نشان می‌دهد ماست کلید اصلی از بین بردن چربی شکم است. اول از همه اینکه تحقیقات نشان داده‌اند که افزایش کلسیم به بدن شما کمک می‌کند چربی بیشتری بسوزاند و دوم اینکه جایگزین کردن غذاهایی که شکر زیاد دارند با غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند، شما را برای مدت زمان بیشتری سیر نگه می‌دارند و باعث می‌شوند بتوانید اشتهای خود را مهار کنید. نکته اینجاست که ماست هم خوشمزه بوده و هم سرشار از پروتئین و کلسیم است.

5- از کره بادام زمینی استفاده کنید

از بین بردن چربی شکمCredit: Shutterstock

چربی‌های اشباع نشده به کاهش وزن کمک می‌کنند و برای قلب بسیار مفید هستند. نیازی به یادآوری نیست اما کره بادام زمینی علاوه بر مزه‌ی خوبی که دارد، همچنین برای مدت زمان طولانی به شما احساس خوبی می‌دهد.

6- شکلات تلخ بیشتری در رژیم غذاییتان قرار دهید

از بین بردن چربی شکمCredit: Shutterstock

یادتان نرود که رعایت اعتدال بسیار مهم است. محققان خوردن شکلات و آبنبات را توصیه نمی‌کنند، بلکه می‌گویند خوردن مقدار کمی شکلات تلخ، قبل و بعد از غذا می‌تواند مانع تولید انسولین شود زیرا انسولین فرآیند چربی سوزی بدن را متوقف کرده و یکی از دلایل چاقی است.

 


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان