بدن خود را قلیایی کنید تا سرطان نگیرید!

با غذاها و ویتامین‌هایی آشنا شوید که بدن شما را قلیایی می‌کنند.

بدن خود را قلیایی کنید تا سرطان نگیرید!

با غذاها و ویتامین‌هایی آشنا شوید که بدن شما را قلیایی می‌کنند.

وقتی بدن شما بیشتر قلیایی باشد تا اسیدی، سالم‌تر خواهید بود و به سرطان مبتلا نخواهید شد. سلول‌های سرطانی در محیطی که قلیایی باشد دوام نخواهد آورد اما در عوض در بدن‌هایی که بیشتر اسیدی هستند به سرعت رشد می‌کنند و پخش می‌شوند. به عبارت دیگر، این قانون کلی وجود دارد:

بدن قلیایی‌تر= احتمال کمتر ابتلا به سرطان

بدن اسیدی‌تر= احتمال بیشتر ابتلا به سرطان

هر چه بیشتر پا به سن بگذارید، بدن شما محیط اسیدی‌تری پیدا خواهد کرد و همین امر منجر به مستعد شدن بیشتر شما به انواع سرطان خواهد شد. شما می‌توانید با انتخاب سبک غذایی قلیایی مناسب، بدن خود را در حالت قلیایی نگه دارید. نوشیدن الکل، سیگار کشیدن و در کل استعمال هر گونه دخانیات و خوردن تنقلات و هله‌هوله‌های جورواجور باعث اسیدی شدن بیشتر بدن شما می‌شود.

اسپیرولینا (Spirulina)

اگر می‌خواهید باطن بدن شما هم مثل ظاهرش به اندازه کافی سلامت باشد، برخی از مواد غذایی سالم مانند هویج خام و چغندر ارگانیک هستند که می‌توانید بخورید اما می‌توانید ویتامین و دیگر مکمل‌های غذایی عالی را مصرف کنید تا بدنتان بیشتر قلیایی شود. اسپیرولینا یکی از آن مکمل‌های ویتامین است که از دریا نشأت می‌گیرد. این ویتامین نوعی جلبک دریایی سبزآبی سرشار از ویتامین آ، ث و ای است. چنین ترکیب قدرتمندی به قلیایی شدن بدن شما کمک می‌کند. اسپیرولینا منبعی بی‌نظیر از پروتئین و مقادیر زیادی از آمینو اسید است.

ویتامین آ (Vitamin A)

ویتامین آ یک ویتامین ضروری برای بدن است زیرا به روش‌های بسیار زیادی به بدن کمک می‌کند. امن‌ترین و بی‌خطرترین شکل از ویتامین آ بتاکاروتِن است. هویج مقادیر زیادی بتاکاروتن دارد. نوشیدن یک لیوان آب هویج و سیب راهی معجزه‌بخش و شگفت‌انگیز برای کمک به قلیایی کردن بدن است. خوردن هویج کامل خام مفید است زیرا هویج منبع خوبی از فیبر است.

ویتامین ث (Vitamin C)

بسیاری افراد فکر می‌کنند که ویتامین ث حاصیت اسیدی دارد اما در واقع وقتی ویتامین ث در بدن شما باشد سیستم ایمنی بدن را بهبود می‌بخشد و قدرت سلول‌ها را بیشتر و بدن را قلیایی‌تر می‌کند. از غذاهایی که حاوی مقادیر زیادی ویتامین ث هستند می‌توان پرتقال، توت فرنگی و فلفل سبز را نام برد.

ویتامین دی (Vitamin D)

ویتامین دی یا ویتامین دِ از مهم‌ترین ویتامین‌ها است زیرا باعث سلامت استخوان و افزایش سلامت عمومی بدن می‌شوند. ویتامین دی جذب کلسیم را بیشتر می‌کند و سطح مواد معدنی سالم در بدن را به حالت متعادل در می‌آورد. ویتامین دی به بدن کمک می‌کند تا حالت قلیایی خود را حفظ کند. ما می‌توانیم ویتامین دی را از نور خورشید جذب ‌کنیم اما آن را از مواد غذایی مانند شیر، تخم مرغ و روغن جگر ماهی نیز می‌شود کسب کرد.

ویتامین ای (Vitamin E)

ویتامین ای برای خواص ضد پیری‌اش و نگه داشتن بدن در حالت قلیایی‌تر یک ویتامین عالی به شمار می‌رود. ویتامین ای سلول‌ها را روان و از آنها محافظت می‌کند. بیشتر افراد روزانه به حدود 400 واحد ویتامین ای نیاز دارند. غذاهایی زیادی وجود دارند که می‌توان از آنها ویتامین ای کسب کرد. تخمه آفتاب‌گردان، تخم مرغ و روغن زیتون از آن جمله هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر