تمدید دوباره مهلت شرکت در جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

منتظر شرکت تعداد بیشتری از دانشجویان مروج کتاب هستیم

مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی اعلام کرد: با اینکه مهلت شرکت در جشنواره به سر رسیده اما همچنان بسیاری از افراد و گروه‌ها در حال ارسال فرم‌ها و گزارش فعالیت‌های‌شان به دبیرخانه هستند.

منتظر شرکت تعداد بیشتری از دانشجویان مروج کتاب هستیم

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر زین‌العابدین با اعلام این مطلب افزود: تنها در دو روز اول پس از پایان مهلت شرکت در جشنواره بیش از صد گروه و شخص مروج کتابخوانی گزارش‌هایشان را به دبیرخانه فرستاده‌اند و طی تماس‌های مکرر با دبیرخانه خواسته می‌شود که فرصت بیشتری برای شرکت در جشنواره فراهم کنیم.

این عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی در ادامه گفت: البته بسیاری از شرکت‌کنندگان مستندات خود را از طریق پست به دبیرخانه فرستاده‌اند و چون مهلت شرکت به اتمام رسیده در تماس‌ها اعلام می‌کنند که منتظر مرسولات پستی‌شان باشیم. در نتیجه تا هفته چهارم مهرماه، دبیرخانه آماده دریافت مستندات آنها خواهد ب.

زین‌العابدین با تاکید بر اینکه در این دوره سه گروه بازنشستگان، دانشجویان و کتابداران مدرسه‌ها در بخش ویژه داوری می‌شوند، اعلام کرد: با اینکه چند سالی است پست کتابداری از مدرسه‌های کشور حذف شده ولی شورای سیاست‌گذاری جشنواره تصمیم گرفت با قرار دادن این گروه در بخش نگاه ویژه اهمیت حضور کتابداران در مدارس را یادآور شود و نتیجه جالب هم این بوده که بسیاری از معلمان به صورت غیر رسمی کتابدار مدرسه‌های محل فعالیتشان شده‌اند وحتی از مدارس روستاهای کم‌بهره نیز کتابدارانی با فعالیت‌های خودجوش در جشنواره پنجم شرکت کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی افزود: استقبال شرکت‌کنندگان در بخش بازنشستگان خوب بوده ولی از تعداد شرکت‌کنندگان در بخش دانشجویان راضی نیستیم که دلیلش هم‌زمانی پایان مهلت جشنواره با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌هاست. لذا در تمدید دوباره مهلت شرکت در جشنواره این فرصت برای دانشجویان مروج کتابخوانی فراهم است تا ظرف چند روز آینده فرم جشنواره را کامل کنند و همراه مستنداتشان بفرستند.

علاقه‌مندان به شرکت در پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی و پیگیری اخبار این جشنواره، به وبگاه www.moravejan.ir  یا صفحه اینستاگرامی جشنواره به نشانی moravejan_ketabkhani می‌توانند مراجعه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان