۴۰ ایده تزیین شله زرد ۱۴۰۳ با خلاقیت های زیبا

ایده ها و روش های متنوعی برای تزیین شله زرد ۱۴۰۳ وجود داشته که خانم های هنرمند و خوش سلیقه می توانند از آن ها بهره مند شوند و در صورت سرو این دسر در مهمانی و مراسمات خود به راحتی با صرف کمی خلاقیت و ذوق هنری و الگوبرداری از ایده های موجود ظاهری شیک به دسر خود داده و هنر خود را به نمایش بگذارند.

40 ایده تزیین شله زرد 1403 با خلاقیت های زیبا

یکی از انواع دسر های خوشمزه و پرطرفدار که معمولا در ماه مبارک رمضان برای وعده افطار سرو شده و یا به عنوان نذری آن را تهیه کرده و پخش می کنند شله زرد می باشد که از طعم و عطر بی نظیری برخوردار بوده و به دو صورت سرد و گرم آن را استفاده می کنند. خانم های کدبانو و هنرمند معمولا با استفاده از مواد خوراکی مختلف برای جذابیت بخشیدن به ظاهر شله زرد در هنگام سرو آن را به سبک های مختلف تزیین کرده و جلوه ای زیبا به این دسر می دهند. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب برای ایده گرفتن شما عزیزان به نمایش مدل های مختلف تزیین شله زرد 1403 بپردازیم.

ایده های جذاب تزیین شله زرد 1403

شله زرد در واقع به عنوان نوعی دسر مناسبتی شناخته شده که در مراسمات مذهبی همچون عزاداری ها، ایام محرم، اعیاد و … به شکل نذری در بین مردم پخش می گردد. این دسر همچنین انتخاب خوبی برای ماه مبارک رمضان می باشد و به سبک های گوناگونی تزیین می شود. ایده های متنوعی برای زیبا سازی ظاهر این دسر سنتی ایرانی وجود داشته که انتخاب هر کدام بستگی به سلیقه و ذائقه شما دارد.

برای دیزاین شله زرد می توانید از مواد و خوراکی های مختلفی استفاده نمایید که هم از لحاظ ظاهری ترکیب رنگ زیبایی ایجاد کرده و هم این که با طعم شله زرد سازگاری و همخوانی داشته باشد. از جمله این مواد می توان به خلال پسته، دارچین، بادام، گل سرخ و … اشاره نمود. با توجه به این که طبع کل این دسر سرد بوده در نتیجه گرمای ماده ای همانند دارچین آن را معتدل می کند.

شما می توانید دسر خود را داخل ظروف تک نفره سرو کنید و یا حتی داخل دیس هایی با شکل و سایز مختلف ریخته و دیزاین نمایید. برای تزیین شله زرد فقط نیاز بوده کمی خلاقیت و سلیقه به خرج دهید و در هر شکلی که تمایل دارید به دیزاین دسر خود بپردازید. شما می توانید به راحتی با هر آن چه در منزل دارید بدون صرف هزینه زیادی تنها با داشتن کمی ذوق هنری جلوه ای شیک و بی نظیر به دسر خود بدهند و به بهترین شکل سرو نمایند.

سبک های شیک و متفاوت دیزاین شله زرد

شله زرد از ترکیب چند ماده اصلی از قبیل برنج، زعفران، گلاب، شکر، هل، روغن تشکیل شده که طعمی بی نظیر و عالی داشته و طرز تهیه مخصوص به خود را دارد. از آن جایی که این دسر خوشمزه و با اصالت ایرانی طرفداران زیادی داشته و پایه ثابت سفره های افطار می باشد در نتیجه بهتر است با جذاب ترین ایده ها تزیین شود و سپس سرو گردد.

موضوعی که در هنگام تزیین شله زرد باید به آن توجه گردد این است که بعد از پختن شله زرد بایستی منتظر بمانید تا کاملا خنک شود و سپس دیزاین خود را شروع کنید و در صورتی که تمایل دارید از شابلون استفاده نمایید بهتر است با استفاده از فرچه مقداری شابلون مورد نظر را چرب کرده تا به سطح دسر نچسبد و به آسانی جدا گردد. در ادامه مدل های شیکی از انواع دیزاین شله زرد برای الگوبرداری در اختیارتان قرار داده ایم.

   

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های شیک و زیبایی از انواع تزیین شله زرد 1403 بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و با الگوبرداری از آن ها بتوانید دیزاینی خاص به دسر خود بدهید. همچنین می توانید برای دیدن مدل های مختلف تزیین سفره افطار 1403 و تزیین حلوا 1403 به لینک های داده شده مراجعه کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان