پارک آبی تفلیس در تور گرجستان

تفلیس،‌ پایتخت گرجستان جزو شهرهایی است که گردشگران زیادی را هر ساله از سراسر ایران و جهان به سمت خود جذب می‌کند. توریست‌هایی که به تفلیس سفر می‌کنند بیشتر به دنبال هیجان در تفریح هستند. از این رو پارک آبی تفلیس یکی از انتخاب‌هایی است که توریست‌های گرجستان برای خالی کردن هیجان خود از آن استفاده می‌کنند.

تور گرجستان تفلیس

سفر به گرجستان با تور گرجستان  از گزینه‌های محبوب گردشگران برای تفریح و شادی است. تور گرجستان یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند برای توریست‌ها بسیار لذت بخش باشد. در گرجستان، مکانهای تفریحی زیادی برای توریستها مهیا شده است تا از طریق آن بتوانند لحظات خوشی در گرجستان برای خود رقم بزنند. اکو پارک یا پارک آبی گرجستان یکی از مناطق گردشگری نزدیک شهر تفلیس است که در فصل‌های گرم سال، بهترین انتخاب برای توریست‌ها است. توریست‌ها با انتخاب این پارک علاوه بر استفاده از تفریحات فوق‌العاده آن، از خنکی آب برای لذت بردن بیشتر در روزهای گرم، استفاده می‌کنند.

پارک آبی تفلیس، آکوا پارک

به گزارش سفر باتو ، پارک آبی تفلیس یا آکوا پارک تفلیس با نام‌های دیگری مثل یورو پارک تفلیس (europark tbilisi) نیز شهرت دارد. این پارک، اصلی‌ترین پارک آبی تفلیس است که در خارج از شهر، واقع شده است. پارک آبی تفلیس یکی از جاهایی است که اهالی تفلیس برای فرار از گرما به ان پناه می‌برند. پارک آبی آکوا در تفلیس، از امکاناتی مثل استخر، جکوزی، باشگاه بدنسازی، رودخانه مصنوعی، رستوران و خدماتی مثل ماساژ برای کودکان و بزرگسالان برخوردار است. قیمت پارک آبی تفلیس در روزهای مختلف هفته متفاوت است. این هزینه در روزهای تعطیل و پایان هفته بیشتر از روزهای دیگر است. ساعات کاری پارک آبی تفلیس، هر روز از ساعت 9 صبح تا 8 شب است.

پارک آبی تفلیس (آکوا پارک) که پارک آبی گرجستان نیز نامیده می شود یکی از جاذبه‌های معروف تفلیس است. این پارک آبی در منطقه دیدوبه در نزدیکی دریاچه تفلیس قرار گرفته استو پارک آبی تفلیس در سال 2006 میلادی در کشور گرجستان افتتاح و بهره‌برداری شد. بازیهای آبی پارک تفلیس، سرپوشیده نیستند از این رو برای استفاده در تمام سال مناسب نیستند. با این‌حال توریست‌های بسیاری برای گذراندن اوقاتی شاد به این مکان جذب می‌شوند. پارک  آبی تفلیس امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. وسایل بازی زیادی در این پارک است و برای بچه‌ها جذابیت زیادی دارد. اگر چه مقررات خشکی در این مکان اجرا می‌شود با این حال، پارک آبی تفلیس مکان مورد علاقه خانواده‌ها در گرجستان است.

 

پارک آبی تفلیس برای ایرانی‌ها

فصل مسافرت برای ایرانی‌ها، فصل تابستان است. ایرانی‌ها در فصل تابستان با تور گرجستان ارزان لحظه آخری ، به گرجستان سفر می‌کنند تا از تفریحات پارک آبی تفلیس استفاده کنند.  پارک آبی تفلیس، آکوا پارک از نیمه دوم خرداد تا نیمه اول ماه مهر، از لحاظ آب و هوا و دما برای ایرانی‌ها مناسب است.

قیمت آکوا پارک،  پارک آبی تفلیس برای ایرانی‌ها در حدود 15 هزار تومان است. این پارک آبی تفلیس، هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 عصر قابل استفاده است. اگر در گرجستان قصد انجام تفریحات آبی را داشتید استفاده از این پارک، بهترین گزینه است. برایی استفاده از پارک آبی تفلیس باید مقررات مربوط به پوشش را رعایت کرده و مواد خوراکی را همراه خود به این مکان نبرید. زیرا همراه بردن مواد خوراکی در این مکان، ممنوع است.

پارک آبی تفلیس، جینو پارادایس

یکی دیگر از پارک‌های آبی تفلیس پارک آبی جینو پارادایس است.این پارک آبی تفلیس یک پارک نوساز است. این پارک آبی چند منظوره یکی از مقاصد هیجانی توریست‌ها در تفلیس است. پارک آبی تفلیس معروف به جینو پارادایس از پارک‌های آبی دبی و ترکیه کوچکتر است. این پارک آبی تفلیس از قسمت‌های مختلفی مانند پارک دایناسورها، ساحل، بخش کودکان، بخش تفریحات هیجانی، بخش کودکان، انواع سرسره های آبی، اسپا، کافه رستوران‌ها، تشکیل شده است. در پارک آبی تفلیس، تفریحات مختلفی مانند  قایق‌سواری و جت‌اسکی برای سرگرمی توریست‌ها تدارک دیده شده است.

امکانات جینو پارادایس

در این مکان تفریحی انواع سونا، ماساژ و دیگر روش‌های مختلف آب درمانی را می‌توانید تجربه کنید. جینو پارادایس از انواع استخرها برخوردار است و توریست‌ها می‌توانند مطابق سلیقه خود از آنها استفاده کنند.

استخر موج یکی از امکانات پارک آبی تفلیس است. این استخر محوطه‌ایی بزرگ دارد که در آن موج‌های مصنوعی تولید می‌شود. عمیق‌ترین بخش این استخر آبی در حدود 2 متر است و دمای آب در آن از 28 تا 30 درجه سانتیگراد است. آکوا بار یکی دیگر از امکانات پارک آبی تفلیس است که در آن می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. عمق آب در این مکان در حدود یک متر و دمای آب بین 34 تا 36 درجه سانتیگراد است.

استخر ریلکسیشن د رتور گرجستان  با عمق یک متر و دمای آب 30 درجه سانتیگراد، یکی از مکان‌های مورد علاقه توریست‌ها است که برای ماساژ آبی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رودخانه جینو پارادایس از عمق یک متری و دمای 28درجه آب برخوردار است. یکی از تفریحات موجود در این رودخانه استفاده از تیوب است.

در تور گرجستان می‌توانید از انواع پارک آبی تفلیس دیدن کرده و از امکانات تفریحی آن لذت ببرید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان