بیش از ۱۰ هزار روستا در سراسر کشور تحت پوشش بیمه برکت

بنیاد برکت فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای با در ۱۰ هزار و ۱۱۵ روستا محروم سراسر کشور انجام داده است.

بیش از 10 هزار روستا در سراسر کشور تحت پوشش بیمه برکت

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بنیاد برکت فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به روستاییان و ساکنان مناطق محروم دارد. در این زمینه انواع بیمه نامه (شامل بیمه تکمیل درمان، آتش سوزی و حوادث انفرادی و...) برای تحت پوشش قرار دادن 3,700,000 نفر از ایتام و ساکنان روستا‌های مناطق محروم صادر شده است.

لازم به ذکر است که با سرمایه گذاری 220 میلیارد تومان 10 هزار و 115 روستا در کل کشور تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته اند. همچنین 80 میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است که 200,000 یتیم تحت حمایت این بیمه قرار گیرند.

نگاهی اجمالی به فعالیت بنیاد برکت در 11 سالی که از عمر آن می‌گذرد، به خوبی نشان می‌دهد که توانمندسازی اقتصادی، کارآفرینی و حمایت از کار و تولید ایرانی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصادی مقاومتی، چه نقش بی بدیلی در ایجاد توسعه‌ی پایدار و محرومیت زدایی ایفا می‌کنند. بی شک نگاه مدبرانه‌ی رهبر انقلاب اسلامی در پیشنهاد ایجاد این بنیاد، راه را برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و رفع فقر همواره خواهد کرد. این کار نه از طریق تزریق نقدینگی، بلکه با گسترش تولید انجام خواهد شد. استمرار فعالیت بنیاد برکت می‌تواند مردم مناطق محروم را از مصرف کننده به تولید کننده تبدیل کند و نقش بسیار موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد و به عنوان نماد «ثبوت خیرالهی» بر تارک خدمات اقتصادی و اجتماعی کشور بدرخشد و صدقه جاریه باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان