صرافی ارز دیجیتال تبدیل معتبر است؟

در این مطلب به این موضوع می‌پردازیم که آیا می‌توان به صرافی ارز دیجیتال تبدیل، اعتماد کرد؟ با توجه به چه فاکتورهایی می‌توان به تبدیل اعتماد داشت و در آن فعالیت کرد؟ برای آشنایی بهتر با صرافی ارز دیجیتال تبدیل، با ما همراه باشید.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل معتبر است؟

امروزه ارزهای دیجیتال، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند. فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری که در این بازار وجود دارد، برای سرمایه‌گذارن، جذاب و هیجان‌انگیز است. در ایران نیز روزبه‌روز به تعداد افراد فعال در حوزهٔ رمزارزها افزوده می‌شود. به تجربه می‌توان گفت مطمئن‌ترین و آسان‌ترین راه برای خرید و فروش ارز دیجیتال، استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال است. با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که علیه ایرانیان وجود دارد، به‌نظر می‌رسد استفاده از صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، بهترین گزینه در دسترس باشد.

در همین راستا صرافی ارز دیجیتال تبدیل، به‌عنوان یکی از صرافی‌های شناخته‌شده مورد استفادهٔ معامله‌گران ایرانی قرار می‌گیرد و افراد زیادی را به خود جذب کرده. اما آیا می‌توان به تبدیل اعتماد کرد؟ بهتر است با تبدیل بهتر آشنا شویم تا جواب این سؤال را دریابیم.

تبدیل، شرکتی دانش‌بنیان

از نظر حقوقی، صرافی تبدیل، یک شرکت ثبت‌شده است. این شرکت که تحت عنوان «پیشگامان عصر نوین شریف» فعالیت می‌کند، مجوز دانش‌بنیان خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری دریافت کرده‌است. با جست‌وجوی عنوان این شرکت در اینترنت، می‌توان به اطلاعات آن دست یافت:

صرافی ارز دیجیتال تبدیل معتبر است؟

کد اقتصادی یا کد رهگیری مالیاتی

تبدیل از آن‌جا که یک شرکت ثبت‌شده است، کد اقتصادی یا کد رهگیری مالیاتی دارد. این کد برابر با همان شناسهٔ ملی در تصویر بالاست.

درگاه پرداخت قانونی

برای واریز و برداشت ریال در صرافی ارز دیجیتال تبدیل، وارد یک درگاه پرداخت بانکی می‌شوید که نشان شاپرک دارد و کاملاً قانونی است. دلیل این‌که تبدیل می‌تواند درگاه پرداخت قانونی داشته‌باشد، آن است که یک شرکت ثبت‌شده بوده و کد رهگیری مالیاتی دارد. این خود دلیلی بر اعتبار تبدیل است.

نظارت پلیس فتا

تبدیل، تحت نظر نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا فعالیت می‌کند. با این‌ وجود که تا زمان نگارش این مطلب، قانونی دربارهٔ ارزهای دیجیتال در کشور وجود ندارد و در نتیجه، مجوزی برای صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی صادر نمی‌شود، اما پلیس فتا بر فعالیت صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی نظارت می‌کند و آن‌ها در صورت بروز هرگونه مشکل یا شکایتی، باید پاسخ‌گو باشند. البته اخیراً صحبت‌هایی دربارهٔ تدوین قانونی برای سامان‌دهی ارزهای دیجیتال در مجلس و دولت می‌شود و ممکن است به‌زودی مجوزی در همین زمینه صادر شود و صرافی‌ها آن را اخذ کنند.

تیم امنیت قوی

یک تیم امنیت حرفه‌ای در تبدیل، وضعیت سایت را به‌صورت 24 ساعته پایش می‌کنند تا هیچ خطری، دارایی کاربران را تهدید نکند. هم‌چنین سایت به‌صورت دوره‌ای توسط تیم امنیتی بیرونی، تست می‌شود تا مشکلی در امنیت سایت وجود نداشته‌باشد. برای تقویت لایه‌های امنیتی صرافی، از روش‌های مختلف و به‌روزی استفاده می‌شود تا حفظ و نگه‌داشت از سرمایهٔ کاربران، به‌خوبی صورت گیرد.

تبدیل تاکنون هیچ نفوذ امنیتی را تجربه نکرده‌است

در اثر تلاش‌هایی که برای حفظ امنیت سایت می‌شود، تاکنون هیچ مشکلی برای امنیت صرافی ایجاد نشده‌است. اگر زیرساخت‌های امنیت یک صرافی، مستحکم نباشد، دارایی کاربران همواره در معرض خطر است اما خوش‌بختانه تاکنون سایت تبدیل، نفوذ امنیتی نداشته و دارایی کاربران، در امنیت کامل حفظ شده‌است.

پشتیبانی تلفنی و چت آنلاین

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، شماره تلفن ثابتی دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل یا درخواست راهنمایی می‌توان با شمارهٔ 02191004409 تماس گرفت. تماس تلفنی با پشتیبانی تبدیل، از ساعت 9 صبح تا 19 شب در دسترس است و تیم پشتیبانی تبدیل، پاسخ‌گوی سؤالات و ابهامات شما هستند و راهنمایی‌های لازم در هر زمینه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. هم‌چنین امکان چت آنلاین با تیم پشتیبانی تبدیل وجود دارد. از ساعت 9 صبح تا 3 بامداد می‌توان از چت آنلاین تبدیل استفاده کرد و در لحظه به پاسخ سؤالات خود رسید. این خود نشان‌گر آن است که این صرافی، خود را در قبال کاربران خود پاسخ‌گو می‌داند و دغدغهٔ کاربران را محترم می‌شمارد و برای رفع دغدغه‌های‌شان تلاش می‌کند.

تعداد زیاد کاربران و حجم معاملات بالا

کاربران زیادی در تبدیل عضو شده‌اند و به همین خاطر، حجم معاملات در بازارهای تبدیل، بالاست. این نشان می‌دهد کاربران تبدیل، تجربهٔ خوبی از حضور در این صرافی داشته‌اند و به آن اعتماد دارند.

نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی

این‌که بدانید کاربران حال حاضر یک مجموعه، چه نوع دیدگاهی نسبت‌به آن دارند، می‌تواند در تصمیم‌گیری شما عامل مهمی باشد. آن‌چه از نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی برمی‌آید، این است که کاربران به‌طور کلی تجربهٔ خوبی از حضور در صرافی تبدیل دارند.

امکانات حرفه‌ای معامله و قابلیت‌ها

تبدیل با ارائهٔ قابلیت‌های متنوع، حس اعتماد را در میان کاربران خود ایجاد می‌کند. از جملهٔ این امکانات می‌توان به ابزار حد ضرر (Stop loss) و OCO اشاره کرد که تبدیل به‌عنوان اولین صرافی ارز دیجیتال ایرانی، این امکان را فراهم کرده‌است. داشتن بیشترین تعداد ارز دیجیتال در بین صرافی‌های ایرانی که بازار معاملاتی دارند، تلاش زیاد تیم فنی این مجموعه را نشان می‌دهد. اپلیکیشن موبایل تبدیل نیز در دسترس کاربران بوده و برای کاربرانی که از تلفن همراه برای معامله استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل معتبر است؟

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم نگاهی دقیق‌تر به صرافی ارز دیجیتال تبدیل داشته‌باشیم و به پاسخی برای این سؤال که «آیا صرافی ارز دیجیتال تبدیل معتبر است؟»، برسیم. شما نیز می‌توانید با گشت‌وگذار در راهنمای گام‌به‌گام و آکادمی تبدیل، به شناخت بیشتری از این صرافی برسید. امیدواریم این مطلب، توانسته‌باشد به شما در سنجیدن اعتبار صرافی تبدیل، کمک کند.

سؤالات متداول

صرافی ارز دیجیتال تبدیل چیست؟

صرافی ارز دیجیتال تبدیل، بستری برای خرید و فروش ارز دیجیتال است. با ثبت‌نام و احراز هویت در این صرافی می‌توان به آسانی به معامله، واریز و برداشت و نگه‌داری ارزهای دیجیتال پرداخت.

چگونه می‌توان به تبدیل اعتماد کرد؟

صرافی تبدیل، یک شرکت ثبت‌شده است که موفق به اخذ مجوز دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده‌است و کد اقتصادی یا کد رهگیری مالیاتی دارد. این صرافی، دارای درگاه پرداخت قانونی بوده و تحت نظارت نهادهای نظارتی مانند پلیس فتا عمل می‌کند.

آیا صرافی ارز دیجیتال تبدیل مجوز از بانک مرکزی دارد؟

از آن‌جا که قانونی برای ارزهای دیجیتال در کشور وجود ندارد، هیچ صرافی ایرانی، مجوزی از بانک مرکزی ندارد. اما تبدیل، تحت نظارت پلیس فتا فعالیت می‌کند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان