برای ثروتمند شدن امروز و فردا نکن

آیا کار های خود را به تعویق می اندازید؟ افراد زیادی این کار را انجام می دهند. آنچه را که امروز می توانیم به دست آوریم، به فردا موکول می کنیم.

آیا کار های خود را به تعویق می اندازید؟ افراد زیادی این کار را انجام می دهند. آنچه را که امروز می توانیم به دست آوریم، به فردا موکول می کنیم. مشکل به عقب انداختن کارها این است که شما کار های مهم خود را فراموش می کنید و کارها و مشکلات آنقدر روی هم انباشته می شوند که از کاه، کوه ساخته می شود. من برای موفقیت برنامه ریزی کردم و با انجام کارهای روزانه توانستم در کسب و کارم موفق باشم.

پودر زیره سیاه

قیمت پودر زیره سیاه با توجه به خواص مفید و درمانی که دارد بسیار ناچیز می باشد زیرا این ادویه بسیار معجزه گر می باشد.

پودر زیره یکی از انواع ادویه های گیاهی موجود در جهان است که در موارد گسترده ای از جمله غذایی، درمانی، طب سنتی و غیره کاربرد دارد.

پودر زیره خالص دارای عطر و طعم بی نظیری است که اغلب افراد آن را در غذا، ماست، دمنوش های خود استفاده می نمایند.

گیاه زیره که پودر زیره از آن تهیه می شود دارای دو نوع زیره سبز وسیاه می باشد که در رنگ و خواص اندکی تفاوت دارند.

پودر زیره سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی بوده و تاثیر شگفت انگیزی برای کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن دارد.

پودر زیره سیاه

پودر سماق قهوه ای

پودر سماق قهوه ای علاوه بر طعم بی نظیر ارزش غذایی بالایی دارد که بدون اغراق می توان گفت از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

همواره استفاده از پودر سماق قرمز در صنعت آشپزی رنگرزی چرم و غیره مرسوم بوده است که طبق آیین و فرهنگهای مختلف از آن به فرد استفاده می شود.

شایان ذکر است که این ادویه پرکاربرد و پر مصرف به عنوان طعم دهنده انواع کبابهای ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد.

در کشورهای مختلف نیز از آن به عنوان رنگ دهنده کاملاً طبیعی برای انواع پارچه و چرم استفاده می گردد.

قابل ذکر است که سماق دارای ارزش غذایی و درمانی خارق‌ العاده‌ ای است که تأثیر بسزایی در تقویت سیستم ایمنی بدن و نیز رفع مشکلات گوارشی دارد.

از سماق برای درمان نقرس چربی خون و کنترل فشار خون به صورت بهینه استفاده می‌ شود.

پودر سماق قهوه ای

پودر لیمو عمانی خانگی

پودر لیمو عمانی خانگی دارای خواص و ‌ترکیبات بسیاری هستند که برای سلامتی انسان بسیار مفید می باشد از جمله عناصر مهمی که در لیمو عمانی وجود دارد و برای بدن مفید هستند می‌ توان به کلسیم، پتاسیم و ویتامین سی اشاره کرد. علاوه بر اینها لازم به ذکر است که لیمو عمانی طبعی سرد و‌ خشک دارد به همین دلیل استفاده از آن برای کسانی که گرم‌ مزاج هستند بسیار مناسب است.

همان طور که می ‌دانید لیمو عمانی یک ماده غذایی مهم به حساب می آید که از آن به عنوان چاشنی در غذاهای مختلف استفاده می شود و عمدتا در کشورهای آسیایی به کار می رود.

یکی از ‌ترکیبات مهم و ارزشمندی که از لیمو عمانی می توان به دست آورد، اینولین است این ماده دارای شکلی گلبول مانند است که با جوشاندن پودر لیمو ترش به دست می آید و خواص درمانی زیادی در طب سنتی و صنعتی دارد.

پودر لیمو عمانی خانگی

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان