مواد لازم جهت درست کردن آش رشته

ماست ترش یا محصولی شبیه آب پنیر که می توانید به صورت پودر یا خمیر خریداری کنید. من ورژن خمیری رو ترجیح میدم و بافتی شبیه ماست دارد.

ماست ترش یا محصولی شبیه آب پنیر که می توانید به صورت پودر یا خمیر خریداری کنید. من ورژن خمیری رو ترجیح میدم و بافتی شبیه ماست دارد. اگر کشک به سختی به دست می آید، خامه ترش بهترین جایگزینی است که من می شناسم، هرچند که کاملاً یکسان نیست. کشک های بسته بندی نیز در مغازه ها هستند که شما با اطلاع از قیمت فروش کنسروجات کشک می توانید آن را خریداری کنید.

رشته فرنگی لینگوین جایگزین خوبی برای رشته آش برای کسانی می باشد که در داخل ایران زندگی نمی کنند.

از عدس سبز استفاده می شود اما شما می توانید از قهوه ای استفاده کنید. پیاز قرمز یا زرد خوب عمل می کند. لوبیا قرمز و نخود. شما می توانید از خشک شده استفاده کنید، اما من از کنسرو استفاده می کنم. اگر از خشک استفاده می کنید، آنها را از شب قبل خیس کنید. این دستور غذا با گیاهان تازه بهتر است به جای خشک.

قیمت فروش کنسروجات

آموزش مرحله به مرحله ی درست کردن آش رشته

اگر روز قبل از آماده شدن آش رشته وقت دارید، تمام سبزی ها و سبزی های خود را بشویید و خشک کنید. گشنیز و اسفناج را درشت خرد کرده و پیازچه ها را نازک خرد کنید. این امر باعث می شود تا مقدار قابل توجهی در زمان روز بعد صرفه جویی کنید.

ابتدا پیاز و سپس سبزی را سرخ کنید. ⅓ فنجان روغن را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. هر دو پیاز خلال شده را اضافه کنید و تفت دهید تا رنگ آنها شفاف شود. خرید و فروش عمده سیر و تهیه ی آن در حجم بالا یکی از بهترین راه حل های می باشد که می توان از آن استفاده کرد.

به پخت پیازها ادامه دهید. می‌خواهید قهوه‌ای طلایی شوند، نه اینکه کمی پخته شوند. این می تواند تا 25 دقیقه طول بکشد. آنها را کنار بگذارید تا بعداً روی سوپ شما بپاشند. سپس 2 قاشق غذاخوری روغن را در همان قابلمه گرم کنید و پیازچه های خلال شده و گشنیز را اضافه کنید. آنقدر بپزید تا پژمرده و مانند هر سبزی پخته شود. از قابلمه خارج کنید و کنار بگذارید.

سپس 1 قاشق غذاخوری روغن و سیر خرد شده را به قابلمه اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید تا معطر شود. سپس لوبیا، عدس، زردچوبه را اضافه کنید و نمک بزنید. همه آنها را با هم به مدت 1 دقیقه تفت دهید.

سبزی های پخته شده را اضافه کنید و همه را با هم مخلوط کنید. حالا آماده هستید اسفناج را در 3 دسته اضافه کنید تا در قابلمه سرریز نشود . مخلوط کنید و اسفناج بیشتری اضافه کنید تا پخته شود. سپس، به آب یا آب اضافه کنید. تا حدودی روی ظرف را بپوشانید و آب را به جوش بیاورید. اجازه دهید سوپ به مدت 1 ساعت با حرارت ملایم بجوشد. پس از 1 ساعت جوش آمدن سوپ، 2 لیوان از سوپ را به همراه 1.5 فنجان کشک در ظرفی بریزید و هم بزنید تا مخلوط شوند. این مخلوط هم زده را دوباره به سوپ اضافه کنید. رشته ها را نصف کنید و به قابلمه سوپ اضافه کنید. ابتدا هم بزنید تا به هم نچسبند، سپس حرارت را کم کنید تا بجوشد. سوپ را هر 10 دقیقه یا بیشتر به مدت 30 دقیقه هم بزنید تا رشته ها به هم نچسبند.

خرید و فروش عمده سیر

نکات مهم برای خوشمزه شدن آش رشته

اگر از لوبیا خشک استفاده می کنید، آن را از شب قبل خیس کنید. رشته فرنگی لینگوئینی یک جایگزین خوب برای رشته است. بهتر است از مراکز فروش نخود عمده این محصول را تهیه کنید و از نمونه کنسروی آن حدالامکان خودداری کنید.

این سوپ را می توانید در آرام پز بپزید. پیازها و سبزی ها را همانطور که در این دستور انجام می شود در روغن بپزید.

خامه ترش را می توان به عنوان زیره کشک استفاده کرد. از نظر طعم نزدیکترین است، اگرچه هیچ چیز کاملاً شبیه کشک نیست. حقایق تغذیه با استفاده از خامه ترش و رشته آرد عمومی محاسبه شد زیرا کشک و رشته در برنامه ای که این محاسبه را انجام می دهد موجود نبود.

فروش نخود عمده

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان