طرز تهیه کادین بودو خوشمزه و لذیذ با طعم واقعی

طرز تهیه کادین بودو در این بخش قرار داده شده است که شما علاقه مندان می توانید، با نحوه تهیه انی غذای فوق العاده آشنا شوید. این غذا یک نوع کوفته ترکیه ای است.

طرز تهیه کادین بودو خوشمزه و لذیذ با طعم واقعی

غذاهای ترکی یکی از محبوب ترین غذاهای بین المللی بوده که شما در این بخش می توانید با طرز تهیه کادین بودو یکی از از انواع آن آشنا شوید. این نوع غذاها برای افراد زیادی محبوبیت دارد.

اگر به دنبال تهیه یک غذای فوق العاده جدید و خوشمزه هستید، می توانید در آرگا با طرز تهیه کوفته فلاح و املت سوجوک آشنا شوید. این نوع غذاها برای میان وعده و همچنین پذیرایی در مهمانی ها نیز مناسب هستند.

شیوه تهیه کادین بوده

مواد اولیه:

  • گوشت چرخی: 500 گرم
  • پیاز بزرگ: 1 عدد
  • برنج پخته شده: 100 گرم
  • جعفری: 1 دسته
  • آرد: 4 قاشق غذاخوری
  • تخم مرغ: 2 عدد
  • زیره آسیاب شده: 2 قاشق چای خوری
  • روغن زیتون: 1 قاشق غذاخوری
  • روغن سرخ کردنی: به میزان لازم
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • فلفل خرد شده: 1 قاشق چای خوری

مراحل تهیه کادین بودو

طرز تهیه کادین بودو:

اولین مرحله تهیه این غذا پختن برنج است. برنج را بشویید و دو ساعت درون آب خیس کنید. برنج را درون آب جوش ریخته و زمان دهید تا نرم شود. مدت زمان پخت این برنج بستگی به نوع آن دارد و شما می توانید با توجه به ذائقه خود برنج را خیلی نرم یا کمی خشک بردارید.

حالا نوبت به تفت دادن گوشت های چرخی می رسد. پیازها را بشویید و به صورت نگینی یا رنده شده خرد کنید. درون تابه به همراه مقداری روغن زیتون خوب تفت دهید بعد از اینکه پیاز کمی سبک شد، مقداری از گوشت های چرخی را به تابه اضافه کرده و به همراه پیاز کمی تفت دهید.

مدت زمان تفت دادن گوشت روی حرارت نسبتا 8 دقیقه می باشد. بعد از اینکه آب گوشت کمی خشک شد، می توانید ان را از روی حرارت بردارید. حالا نوبت به آماده کردن مواد کوفته خواهد بود. جعفری را پاک کرده و بشویید تا آب آن کشیده شود. برنج های پخته شده را به همراه جعفری درون تابه ریخته و خوب هم بزنید.

طرز تهیه کادین بودودر این مرحله از طرز تهیه کادین بودو باید زیره اسیاب شده را نیز به تابه افزوده و فلفل های نگینی شده را نیز اضافه کنید. فلفل سیاه و نمک را افزوده و مجدد مواد را با یکدیگر ترکیب کنید. کمی زمان داده تا برنح مزه دار شود.

حالا نوبت به ورز دادن مواد می رسد. نیمی از گوشت های باقی مانده را به برنج اضافه کرده و خوب با برنج ها ورز دهید. تخم مرغ را نیز افزوده و مواد را چند دقیقه ای ورز داده تا خوب با هم ترکیب شوند. مواد کوفته را درون یخچال قرار داده تا کمی منسجم شود.

مواد را از یخچال خارج کرده و درون تابه سرخ نمایید. شما می توانید این کوفته ها را درون ظرف سرو کرده و گوشت چرخی های سرخ شده را نیز کنار ظرف بریزید و سرو نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان