طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب (خساک) با طعم واقعی

طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب با آرگا یک تجربه جدید است. شما برای این طعم از ماهی باید گوجه، سبزیجات خشک، پیاز، سیر و &#۸۲۳۰; را با یکدیگر ترکیب کرده و طعم جدید را بچشید.

طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب (خساک) با طعم واقعی

دو پیازه خساک یک غذای بی نظیری بوده که شما دستور تهیه ساده ای از آن را مطالعه می کنید. شما علاقه مندان به آشپزی در این بخش با طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب آشنا می شوید.

تهیه ماهی با طعم و عطرهای متنوع کار لذت بخشی است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه ماهی فسنجان و ماهی شکم پر نیز آشنا شوید. این دستور پخت ها بسیار ساده و عالی هستند.

طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب

مواد اولیه:

  • فیله خساک: 400 گرم
  • سیر: 1 بوته
  • پیاز: 2 عدد
  • گوجه فرنگی: 1 عدد
  • زنجبیل تازه: 1 تکه
  • فلفل قرمز و فلفل سبز: 4 عدد
  • تخم گشنیز، دانه فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • شنبلیله خشک: 1 قاشق مرباخوری
  • ادویه کاری، زردچوبه و ادویه 4 قلم: به میزان لازم

دستور پخت دوپیازه ماهی مرکب

طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب:

این ماهی به روش بوشهری تهیه می شود. شما برای داشتن این ماهی خوش طعم باید ابتدا گوشت ماهی را به صورت فیله برش دهید. ماهی را بعد از شستن و خشک شدن آب اضافی باید درون یک ظرف بریزید و به همراه پیاز مره دار کنید. حالا مقداری هم آبلیموی تازه نیز به ماهی اضافه نمایید، طعم بهتری می گیرد.

این ماهی حداقل باید به مدت نیم ساعت مزه دار شود. حالا ماهی را برداشته و درون تابه ای که روغن داغ دارد، سرخ کنید. بعد از سرخ شدن ماهی را خارج کرده و کنار بگذارید. درون تابه مقداری پیاز خرد شده را تفت داده و بعد ماهی ها را نیز اضافه کنید و کمی با پیازهای خرد شده تفت دهید.

تهیه دوپیازه ماهی مرکب

در این بخش سراغ ادویه ها بروید و مقداری سیر رنده شده را به همراه ادویه های ذکر شده اضافه کنید. مواد را تفت داده تا عطر ادویه ها بلند شود. در این گام نیز زنجبیل خرد شده، فلفل خرد شده و دیگر مواد را هم اضافه کنید.

بعد از تفت خوردن ماهی و پیازها باید گوجه فرنگی های خرد شده را به تابه اضافه کرده و زمان دهید تا گوجه به خوبی نرم شود. مواد سبزیجات خشک و معطری که ذکر شده را در این بخش باید به تابه اضافه نمایید.

در این مرحله از طرز تهیه دوپیازه ماهی مرکب باید زمان دهید تا مواد به مدت 10 دقیقه پخته شده و مزه دار شود. حالا ماهی بوشهری شما آماده است و می توانید، سرو کنید. این ماهی باید طعمی نسبتا تند داشته باشد و می توانید، میزان فلفل آن را بنا به ذائقه خودتان اضافه کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان