طرز تهیه سالاد قالبی یک پیش غذای عالی برای مهمانی ها

برای تهیه انواعی از سالادهای مجلسی خوشمزه شما عزیزان می توانید در این بخش با طرز تهیه سالاد قالبی فوق العاده زیبا آشنا شوید. این سالاد برای مجالس فوق العاده می باشد.

طرز تهیه سالاد قالبی یک پیش غذای عالی برای مهمانی ها

سالادها یک میان وعده و پیش غذای بسیار عالی هستند که شما می توانید در این بخش با نوع متفاوتی از آن آشنا شوید. طرز تهیه سالاد قالبی بسیار ساده است و یکی از انواع سالادهای مجلسی می باشد.

اگر می خواهید یک سالاد جدید برای پذیرایی در مهمانی های خود داشته باشید حتما در آرگا طرز تهیه سالاد لایه ای و سالاد رنگارنگ را مطالعه کنید.

مواد سالاد قالبی

مواد اولیه:

  • کلم برگ سفید: 1/2 بوته
  • هویج متوسط: 2 عدد
  • کلم برگ قرمز: 1/2 بوته
  • کاهو: 1 بوته
  • خیار: 2 عدد
  • سس مایونز: 6 قاشق غذاخوری

طرز تهیه سالاد قالبی:

شما برای داشتن این سالاد بی نظیر باید ابتدا کاهو را به همراه خیار ریز کنید. کلم بنفش، کلم سفید و هویج را در ظرفی دیگر به طور جداگانه ریخته و رنده نمایید. حالا به هر یک از مواد سس مایونز افزوده و مواد را ترکیب کرده تا خاصیت چسبندگی پیدا کند.

طرز تهیه سالاد قالبی

در این بخش یک قالب دلخواه انتخاب کنید. کف قالب را با یک نایلون پوشانده و تا دیواره های قالب پلاستیک را پهن کنید. شما می توانید به ترتیبی دلخواه مواد را به طور لایه ای روی یکدیگر بریزید. باتدا می توانید، لایه بنفش را که کلم بنفش است، ریخته و بعد لایه کلم سفید را بریزید.

زمانی که لایه اول را ریختید با یک قایق به خوبی آن را فشرده کنید و بعد لایه دوم را ریخته و به همین صورت با یک قاشق فشرده می کنید تا مواد به یکدیگر بچسبد. حالا بعد از اینکه قالب شما به خوبی پر شد، می توانید لبه های پلاسیتک را روی سالاد قرار داده و درون یخچال بگذراید.

مراحل تهیه سالاد قالبی

طرز تهیه سالاد قالبی به همین سادگی است و شما می توانید در چند گام این سالاد عالی را داشته باشید. شما بعد از گذشت دو ساعت می توانید این سالاد را خارج کرده و در ظرف دلخواهتان سرو کنید. شما می توانید روی این سالاد را به شیوه های مختلفی تزیین نمایید.

استفاده از چند برگ جعفری و یک گوجه فرنگی برش داده شده به شکل گل می توانید روی این سالاد را بیشتر زیبا کند. شما با توجه به سلیقه و خلاقیت خود می توانید از ایده های دیگری نیز برای تزیین این سالاد مجلسی استفاده کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش 7 کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان