عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه دوباره افزایش یافت

یک مقام مسئول از اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افزایش دوباره عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه خبرداد.

عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه دوباره افزایش یافت

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، واحد اسلامی تبار رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه در راستای اجرای ماده 34 آیین نامه اجرایی قانون احداث پروژه‌های عمرانی بخش راه و ترابری و بر اساس اعلام شرکت مادر تخصصی ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ابلاغ گردید.
اسلامی تبار افزود: افزایش تعرفه بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بوده و از آبان سال 1399 مسوولیت نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه به این اداره کل واگذار شده است.

وی میزان عوارض وسائط نقلیه عبوری از پل میانگذر دریاچه ارومیه را 20 درصد اعلام کرد و ادامه داد: طی سال گذشته 35 میلیارد ریال از محل درآمدهای حاصل از عوارض پل میانگذر دریاچه ارومیه برای نگهداری آن هزینه شده است.
رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پیش بینی شده که امسال نیز 75 میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه هزینه شود.
اسلامی تبار بیان کرد: پل شهید کلانتری طولانی‌ترین پل ساخته‌شده در ایران به طول حدود 2 کیلومتر است که بر روی دریاچهٔ ارومیه ساخته شده و فاصلهٔ میان 2 شهر تبریز و ارومیه را به حدود 135 کیلومتر کاهش داده‌ است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان