جشن دانش آموختگی برای ۷۹ دانش آموخته دانشکده توانبخشی سمنان برگزار شد

دکتر پیمان صفوی رئیس دانشکده توانبخشی سمنان با اعلام این خبر گفت : از این تعداد ۳۸ دانش آموخته فیزیوتراپی ، ۲۴ دانش آموخته گفتار درمانی و ۱۷ دانش آموخته کاردرمانی بودند.

جشن دانش آموختگی برای 79 دانش آموخته دانشکده توانبخشی سمنان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان؛ همزمان با سالروز میلاد ولادت امام رضا (ع) مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده توانبخشی در روز چهارشنبه دهم خرداد ماه سال جاری با حضور دکتر عبدالحمید حاجی حسنی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه، دکتر صفری رئیس دانشکده توانبخشی، جمعی از مسئولان دانشگاه، فارغ التحصیلان و خانواده های ایشان در سالن حکیم جرجانی پردیس آموزشی پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشکده توانبخشی دانشگاه ضمن تبریک ولادت امام رضا ( ع ) و ابراز خرسندی از حضور در جمع فارغ التخصیلان دانشگاه، گفت: امیدوارم در رشته ای که دانش آموخته شده اید، بتوانید به بشریت خدمت کنید و انسان بیش از هر زمان دیگری نیازمند اخلاق و مسائل ماورایی برای رفع مشکلات و دغدغه های خود است.

دکتر سید ضیاءالدین صفوی فرخی با بیان اینکه شکر گزار خداوند باشید به خاطر امکاناتی که از سوی خانواده و دانشگاه در اختیارتان گذاشته تا تحصیل کنید، ضمن اینکه خود را به لحاظ دانش و علم، به روز نگه دارید و خدمت به بیماران را سرلوحه کار و آینده خود قرار دهید.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه علم و دانش در جامعه، از مسئولیت خطیر فارغ التحصیلان بعنوان اعضای متعهد و متخصص کشور سخن گفت و خاطرنشان کرد: از امروز شما وارد مرحله جدیدی از زندگی خواهید شد؛ که بایستی برای توسعه و آبادانی همه جانبه کشور بیش از پیش همت گماشته و قدم بردارید.

اجرای موسیقی، پخش کلیپ، قرائت سوگندنامه و اهدای لوح تقدیر و تندیس دانش‌آموختگی از برنامه‌های این آیین بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان