برگزاری با شکوه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در جزیره قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری باشکوه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در جزیره قشم با همکاری تمام دستگاه های متولی و گروه های مردمی خبر داد.

برگزاری با شکوه مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در جزیره قشم

به گزارش خبرآنلاین از قشم ادریس راموز گفت: حضرت امام (ره) پرچمدار بزرگترین حرکت انقلابی در جهان است که پرچم مبارزه با استکبار را به نفع ملت های مظلوم به اهتزاز درآورده است.

وی ادامه داد: از همین روی سالگرد ارتحال این بزرگمرد تاریخ فرصتی برای بزرگداشت حرکت انقلابی و تبیین اندیشه های ایشان است و امسال در جزیره قشم این مراسم با شکوه هرچه تمام تر برگزار خواهد شد.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نشست های تبیینی اندیشه امام خمینی (ره) یکی از مهمترین برنامه ها است که در سالروز رحلت برگزار خواهد شد.

راموز یادآور شد: برپایی مراسم بزرگداشت در شهرهای قشم، رمکان، سوزا و روستاهای جزیره به ویژه روستای باسعیدو و نمایشگاه عکس و آثار مربوط به انقلاب و اندیشه های امام از دیگر برنامه های امسال است.

وی ادامه داد: سیاهپوش کردن و فضاسازی سطح شهر و ادارات، برپایی ایستگاه های صلواتی در سراسر جزیره و اعزام زائران به حرم حضرت امام نیز بخش دیگری از برنامه های امسال به حساب می آید.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان