کامیونی که برق نایین اصفهان را قطع کرد

حضور وسیله نقلیه بوژی با بار فوق سنگین در معابر شهری باعث ایجاد صدمه و آسیب به زیرساخت‌های شهری و همچین قطع شدن برق قسمتی از شهر نایین در ساعات اولیه صبح شده بود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نایین اصفهان اظهار کرد: با ورود غیرمجاز یک دستگاه کامیون کشنده با محموله فوق سنگین به محدوده شهری شهر نایین در محدوده بلوار جانبازان _ رجایی، این کامیون توسط پلیس متوقف شد.
 
به گزارش فارس؛ سرگرد ابراهیم نرگسیان ادامه داد: با ورود غیرمجاز خودرو فوق در ساعات اولیه وقت اداری به محدوده شهری و نقض حقوق شهروندی توسط راننده وسیله نقلیه و ایجاد فضای پرخطر برای عبور سایر وسایل نقلیه، بلافاصله واحد گشت پلیس راهور جهت تسهیل عبور و مرور در محل حاضر و پس از هدایت وسیله نقلیه به خارج از شهر در محدوده بلوار شهید فاطمی متوقف شد.
 
نرگسیان افزود: حضور وسیله نقلیه بوژی با بار فوق سنگین در معابر شهری باعث ایجاد صدمه و آسیب به زیرساخت‌های شهری و همچین قطع شدن برق قسمتی از شهر نایین در ساعات اولیه صبح شده بود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نایین تاکید کرد: اولویت بسیار مهم در حوزه حمل و نقل برای پلیس، سلامت کاربران راه است که حضور وسیله نقلیه سنگین در زمان جابه‌جایی دانش‌آموزان با سرویس مدارس منجر به نقض حقوق شهروندی و به خطر انداختن جان دلبندان مان می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در این راستا و به منظور جبران خسارات وارده وسیله نقلیه فوق توقیف و مسئول گروه حمل و نقل محموله فوق سنگین به ادارات مرتبط معرفی شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان