مخابرات کردستان بیش از ۴۴۸ میلیارد ریال در شهرستان مریوان سرمایه گذاری کرد

مدیر مخابرات منطقه کردستان از تحقق ۳۴ پروژه با سرمایه گذاری ۴۴۸ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال در چهار ماه اخیر در شهرستان مریوان خبر داد.

مخابرات کردستان بیش از 448 میلیارد ریال در شهرستان مریوان سرمایه گذاری کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: از آنجاییکه شهرستان مریوان به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر در استان نقش بسزایی در توسعه و رشد اقتصادی کشور دارد ، مجموعه مخابرات نیز به منظور ارائه خدمات با کیفیت بالاتر به مشتریان و گردشگران در این شهرستان با سرمایه گذاری 448 میلیارد و 388 میلیون ریال در چند ماه اخیر نسبت به تقویت و ایجاد زیرساخت های مخابراتی اقدام نموده است.

وی اعلام کرد: در حوزه سیستم های مخابراتی پنج پروژه توسعه ADSL در نقاط روستایی شهرستان مریوان با سرمایه گذاری دو میلیارد و 176 میلیون ریال، ایجاد مرکز و تغییر سیستم سوییچ در پنج نقطه روستایی با اعتبار پنج میلیارد و 632 میلیون ریال و اجرای پروژه تغییر سیستم سوییچ مرکز دارسیران در شهر مریوان با هزینه 20میلیارد و 480 میلیون ریال اجرا شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطر نشان ساخت: با هدف ارتقا زیرساخت های حوزه انتقال در 15 نقطه روستایی تجهیزاتCWDM با اعتبار 15میلیارد و 100میلیون ریال و باتری پر ظرفیت در مرکز اصلی با سرمایه گذاری 10میلیارد ریال نصب و راه اندازی شده است.

حکمت با اشاره به اهمیت سطح کیفی سرویس های مخابراتی و ارتباطی در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت و جلب رضایت بیش از پیش مشتریان افزود: در حوزه شبکه ارتباطات سیار چهار سایت جدید تلفن همراه با اعتبار 260میلیارد ریال نصب و راه اندازی و مورد استفاده مشتریان قرار گرفته است.

وی ارتقا تکنولوژی چهار سایت تلفن همراه را یادآور شد و گفت: تکنولوژی 5G با هزینه 40میلیارد ریال بر روی یک سایت و نصب و راه اندازی تکنولوژی 4G و TD-LTE بر روی سه سایت دیگر با اعتبار 95میلیارد ریال اجرا شده است.

وی در ادامه به پتانسیل ها و ظرفیت های مخابراتی موجود اشاره کرد و بیان داشت: در راستای ارتقا ،تقویت و ایجاد زیرساخت های مخابراتی در شهرستان مریوان به منظور ارائه خدمات و سرویس های مخابراتی با کیفیت بالاتر به مشتریان با تامین اعتبار و تجهیزات لازم ،هیچ تلاشی را دریغ نمی ورزیم.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر