انتقاد بازیگر استرالیایی به کشتار فلسطینی‌ها برای آزادی ۴ گروگان

گای پیرس بازیگر استرالیایی پس از انتشار خبر آزادی ۴ گروگان اسرائیلی پس از بمباران شدید دیروز فلسطین، به این مساله واکنش نشان داد.

بازیگر استرالیایی با انتشار پیامی گفت اسرائیل می‌توانست همه گروگان ها را ماه‌ها پیش به خانه بازگرداند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توییتر، گای پیرس بازیگر استرالیایی پس از انتشار خبر آزادی 4 گروگان اسرائیلی پس از بمباران شدید دیروز فلسطین، به این مساله واکنش نشان داد.

وی نوشت: خوشحالم که گروگان‌ها در خانه هستند، اما نگذارید حواسمان پرت شود و این همه مرگ غیرضروری فلسطینی‌ها را فراموش کنیم. ما می‌دانیم که ارتش اسرائیل می‌توانست همه گروگان‌ها را ماه‌ها پیش به خانه بازگرداند و از کشتار بی‌معنای کودکان بی‌گناه فلسطینی جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: ما انگیزه واقعی آنها را می‌دانیم.

دیروز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد 4 اسیر اسرائیلی در غزه را آزاد کرده است. در بمباران دیروز ارتش صهیونیستی دست کم 210 نفر از مردم فلسطین کشته شدند. این بمباران آنقدر وسیع بود که جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به گزارش‌های وحشتناک از کشتار غیرنظامیان خواستار پایان یافتن «حمام خون» شد.

اسرائیل پس از حمله حماس در 7 اکتبر / 15 مهر، جنگ بزرگی را علیه فلسطینی ها در غزه آغاز کرد که همچنان ادامه دارد و تاکنون بیش از 36 هزار نفر کشته شدند.

گای پیرس ماه پیش با حضور در جشنواره کن هم خبرساز شد و در حالی که با سنجاق سینه‌ای از پرچم فلسطین و دست‌بندی به رنگ آن در مراسم حضور یافته بود، با اعتراض به حذف سنجاق سینه در تصاویری که در نشریه ونیتی‌فر منتشر شده بود، خبرساز شد و موجب شد تا این نشریه دوباره تصاویر دست نخوره و واقعی را با عذرخواهی منتشر کند.

گای پیرس که اکنون 56 ساله است بازیگر سریال «رودخانه برفی» است که از تلویزیون ایران پخش شد و در فیلم‌های سینمایی متعددی چون «محرمانه لس‌آنجلس» (1997) ساخته کرتیس هنسن، «یادگاری» (2000) کریستوفر نولان و «ماشین زمان» (2002) اثر سایمون ولز بازی کرده است. فیلم «جاده» (2009) اقتباسی از کورمک مک‌کارتی، درام جنگی «مهلکه» (2008) اثر کاترین بیگلو، درام تاریخی «سخنرانی پادشاه» (2010) ساخته تام هوپر و «پرومتئوس» (2012) و «بیگانه: کاوننت» (2017) ساخته ریدلی اسکات از دیگر فیلم های وی هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان