آتش‌سوزی و جان‌باختگی در کمربند سبز مشهد! برخورد خودروی حمل قیر با حمل کود حیوانی

یک دستگاه خودروی حمل قیر، امروز ظهر در کمربند سبز مشهد، پس از برخورد با یک خودروی حمل کود حیوانی دچار آتش‌سوزی شد و راننده آن جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از فوت راننده خودرو حمل قیر در تصادف با خودروی حمل کود حیوانی خبر داد.

حمید کافی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تصادف کمربند سبز مشهد که در تقاطع جاده کلات با جاده سیمان اتفاق افتاد، اظهار کرد: حدود ساعت 13:50 دقیقه امروز دوشنبه 21 خردادماه گزارشی از تصادف منجر به آتش‌سوزی دریافت کردیم.

وی افزود: در این تصادف، یک خودوری حمل قیر از عقب با یک خودروی حمل کود حیوانی برخورد داشت که این سانحه منجر به آتش‌سوزی و فوت راننده خودروی حمل قیر شد.

کافی‌نیا با بیان اینکه این حادثه مصدوم دیگری نداشت، عنوان کرد: با توجه به اینکه خودروی حمل قیر دچار حریق شده بود، همکاران ما در همان دقایق اولیه سانحه در محل حاضر شدند و آتش مهار و اطفاء شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد بیان کرد: تصادف باعث ترافیک در این مسیر شده بود که تلاش شد خودروهای تصادفی از مسیر جاده خارج و به حاشیه جاده هدایت شوند تا مسیر باز شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان