ماهان شبکه ایرانیان

تبریک بحرینی به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان بعنوان نهمین رئیس جمهور ایران

بدریه بحرینی، رئیس شورای اسلامی شهر کیش، طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از اهالی شریف کیش و هموطنان عزیز برای خلق این حماسه‌ی افتخارآفرین تشکر کرد.

تبریک بحرینی به مناسبت انتخاب مسعود پزشکیان بعنوان نهمین رئیس جمهور ایران

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از کیش ، بدریه بحرینی، رئیس شورای اسلامی شهر کیش، طی پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و از اهالی شریف کیش و هموطنان عزیز برای خلق این حماسه‌ی افتخارآفرین تشکر کرد.

در متن پیام آمده است:

به نام خدا

اهالی شریف و عزیز کیش ، ملت گرانقدر و بااقتدار ایران با قلبی مملو از شور و شعف، انتخاب شایسته جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران را به شما تبریک می‌گویم.

این پیروزی، نه تنها نشانگر اعتماد و امید ملت بزرگ ایران به توانمندی‌های ایشان است، بلکه نویدبخش روزهایی روشن و طلوع دوباره‌ای برای ایران عزیزمان می‌باشد. از صمیم قلب از حضور پرشور و حماسی شما کیشوندان و هموطنان عزیز در این انتخابات تاریخی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

شما با مشارکت گسترده و آگاهانه خود، حماسه‌ای افتخارآفرین خلق کردید و بار دیگر نشان دادید که ملت ایران با عشق به وطن و احساس مسئولیت، در تعیین سرنوشت کشور خود نقشی بی‌بدیل ایفا می‌کند. این حضور گسترده و پرشور، تصویری زیبا از وحدت، همبستگی و تعهد ملی را به جهانیان نشان داد.

اینجانب به نوبه ی خود ، از یکایک شما سپاسگزارم و امیدوارم با همدلی و همکاری همگانی، و با بهره‌گیری از دانش و تجربه‌های ارزشمند دکتر مسعود پزشکیان، شاهد شکوفایی و پیشرفت روزافزون ایران عزیزمان باشیم. با آرزوی سربلندی و سرافرازی برای ملت بزرگ ایران، به ویژه شما کیشوندان که همواره در صف مقدم تعهد و مسئولیت‌پذیری قرار دارید.

با احترام و ارادت بدریه بحرینی رئیس شورای اسلامی شهر کیش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان