ماهان شبکه ایرانیان

وانت جدید رنو در راه بازار

رشد بازار پیکاپ‌ها در سراسر جهان موجب شده است تا خودروسازان فرانسوی نیز به این بازار علاقمند شوند. رنو به تازگی اعلام کرده است که یک پیکاپ را در سال ۲۰۲۶ روانه بازار خواهد کرد. این پیکاپ در کارخانه سانتا ایزابل در کوردوبا آرژانتین ساخته خواهد شد و بازار هدف آن آمریکای لاتین (آمریکای مرکزی و جنوبی) خواهد بود.

وانت جدید رنو در راه بازار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از خودروبانک،  رشد بازار پیکاپ‌ها در سراسر جهان موجب شده است تا خودروسازان فرانسوی نیز به این بازار علاقمند شوند. رنو به تازگی اعلام کرده است که یک پیکاپ را در سال 2026 روانه بازار خواهد کرد. این پیکاپ در کارخانه سانتا ایزابل در کوردوبا آرژانتین ساخته خواهد شد و بازار هدف آن آمریکای لاتین (آمریکای مرکزی و جنوبی) خواهد بود.

محصول جدید رنو براساس مدل مفهومی رنو نیاگارا ساخته خواهد شد. این پیکاپ جایگزین رنو اوروچ می‌شود. رنو پیش‌بینی کرده است که سالانه 65 هزار دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد. 30% از تولید این خودرو در بازار داخلی آرژانتین فروخته خواهد شد و 70% باقی مانده در دیگر کشورهای آمریکای لاتین عرضه می‌شود. برزیل بزرگترین بازار این پیکاپ خواهد بود.

وانت جدید رنو به بازار می‌آید

پیکاپ رنو براساس مدل مفهومی نیاگارا ساخته خواهد شد. این خودرو براساس پلتفرم RGMP توسعه خواهد یافت که رنو کاردیان نیز براساس آن توسعه یافته است. این پلتفرم از پیشرانه‌های الکتریکی و هیبریدی پشتیبانی می‌کند. پلتفرم RGMP رنو برای توسعه وسایل نقلیه چهار چرخ مححرک با طول 4 الی 5 متر و فاصله محوری 2.6 تا 3 متر مناسب خواهد بود.

وانت جدید رنو به بازار می‌آید

پیکاپ رنو احتمالا 4.9 متر طول و 2.95 متر فاصله بین محوری دارد. این خودرو در بازار آمریکای لاتین رقیب فیات تورو، شورولت مونتانا و فورد ماوریک خواهد بود. البته همانند دیگر پروژه‌های مشترک رنو نیسان، نیسان نیز پیکاپ اختصاصی خود را براساس این پلتفرم خواهد داشت. پیکاپ‌های رنو آلاسکا و نیسان فرانتیر هم‌اکنون در خط تولید رنو واقع در آرژانتین به تولید می‌رسند.

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان