مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

سردار فلاحی، گفت: مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از همین جهت سپاه برای خدمت به مردم سر و پا نمی‌شناسد.

مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین از اندیمشک، سردار مسعود فلاحی عصر امروز در آئین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک اظهار کرد: اندیمشک شهر یک‌هزار شهید و شهدای مدافع حرم است که مردم غیور آن همواره پشتوانه نظام و انقلاب بوده‌اند.

جانشین سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به مکتب و اندیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و از همین جهت سپاه برای خدمت به مردم سر و پا نمی‌شناسند.

وی ضمن اشاره به رشادت‌های مردم کشورمان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: ملت ایران اسلامی دوستدار امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر است.

سردار فلاحی همچنین به بیان مطالبی در رابطه با عملیات وعده صادق پرداخت و عنوان کرد: تفکری که ما داریم تفکری حسینی و تفکر شهید سلیمانی است که موشک‌ها را به قلب تل آویو شلیک می‌کند.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی نیز با بیان اینکه خدمت به مردم در اولویت ما است ادامه داد: توجه ویژه به مردمی بودن سپاه در رأس کار خواهد بود و از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه تلاش بر این است که مساجد، محور فعالیت‌های بسیج باشند خاطرنشان کرد: به چیزی جز خدمت به مردم فکر نمی‌کنم و وحدت و همدلی، راه حل مشکلات مردم است.

در ادامه حجت‌الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه شهرستان اندیمشک و سرهنگ پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده پیشین این ناحیه در سخنانی به نقش‌آفرینی سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف پرداختند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر