گیتاریست استقلال در راه رفسنجان

گفته می‌شود مسی‌ها در ادامه فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه به دنبال جذب امیرارسلان مطهری هستند.

گیتاریست استقلال در راه رفسنجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مس رفسنجان در شرایطی خود را برای حضور در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر آماده می‌کند که گفته می‌شود نارنجی‌پوشان درگیر مشکلات عدیده مالی هستند و همین مسئله باعث شده تا محرم نویدکیا بار دیگر نسبت به استعفا از سمت خود، مدیران باشگاه را تهدید کند؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شود مسی‌ها مطابق با خواسته‌های محرم نویدکیا مشغول به فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات هستند اما طبق آخرین خبرها، رضایت این سرمربی جوان اما باتجربه فعلاً جلب نشده است.

به نقل از فوتبال 360 علی شجاعی در کنار فرشید اسماعیلی و مهدی شریفی، 3 خرید شاخص مس رفسنجان در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شوند و در طرف مقابل، نام داوود نوشی‌صوفیانی، رامتین سلیمان‌زاده و محمدمهدی محبی در کنار منتظر محمد در فهرست خروج مس دیده می‌شود. جالب آنکه فعلاً تناسب زیادی بین ورودی‌ها و خروجی‌های مس رفسنجان به چشم نمی‌آید و به نظر می‌رسد که این مسئله زمینه‌ساز انتقادات محرم نویدکیا شده است. وجه اشتراک 3 خرید تابستانی مس، تجربه بازی آن‌ها در یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً چهارمین خرید مسی‌ها هم از جمع بازیکنان سابق سرخابی‌ها خواهد بود!

محرم نویدکیا با وجود ادامه همکاری با سجاد شهباززاده و البته نامشخص‌بودن وضعیت حسین مهربان، همچنان نسبت به تقویت خط حمله تیمش تاکید دارد و در این مسیر، خواسته سرمربی جوان نارنجی‌پوشان بعد از جذب مهدی شریفی، خرید امیرارسلان مطهری است؛ آن‌هم در شرایطی‌که مطهری یکی از چهره‌های بلاتکلیف بازار نقل‌وانتقالات تابستانه محسوب می‌شود و بعد از روزهای ناموفقی که در فصل اخیر در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز پشت سر گذاشت، فعلاً مهاجم اسبق استقلال به سراغ انتخاب تیم جدیدش نرفته است.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر