سرنوشت مبهم آقای لژیونر پس از رد پیشنهاد استقلال!

بعد از رد پیشنهاد استقلال، سامان قدوس هنوز با تیمی برای فصل جدید به توافق نرسیده و آینده‌اش همچنان مبهم است.

سرنوشت مبهم آقای لژیونر پس از رد پیشنهاد استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از سه فصل و نیم بازی برای برنتفورد در چمپیونشیپ و لیگ برتر انگلیس، حالا سامان قدوس روزهای مبهمی را سپری می‌کند. هافبک بازیساز تیم ملی ایران که فصل قبل کمتر توسط توماس فرانک در ترکیب برنتفورد مورد استفاده قرار گرفت، با پایان قراردادش بازیکن آزاد است و می‌تواند بدون مانع تیم آینده خود را انتخاب کند.

به نقل از ایرنا، حدود یک ماه قبل شایعه‌هایی مبنی بر علاقه ساوتهمپتون به قدوس منتشر شد و خیلی‌ها بر این عقیده بودند که سامان در انگلیس می‌ماند و پیراهن راه راه سفید و قرمز این تیم را در لیگ برتر بر تن می‌کند. شایعه‌ها بی‌اساس از آب در آمد و هرگز مشخص نشد چرا ماجرای قدوس و ساوتهمپتون نهایی نشد. در این بین اما دو پیشنهاد مهم دیگر به دست قدوس رسید که او فعلاً به آنها پاسخ مثبت نداده است.

استقلال مشتری پر و پا قرص و ایرانی قدوس بود و جواد نکونام علاقه بسیاری داشت تا این هافبک 30 ساله را جذب کند. قدوس به دلایل خانوادگی و شخصی به این پیشنهاد پاسخ منفی داد؛ هر چند استقلال می‌توانست مبلغ قابل توجهی را برای شکار او هزینه کند و البته نقشی کلیدی را در ترکیب اصلی برای او کنار بگذارد. سامان اما بازگشت به لیگ ایران را در اولویت قرار ندارد و حالا می‌بینیم که همچنان در حسرت انتخاب تیم جدید باقی مانده است.

قدوس که در ترانسفرمارکت 2 میلیون یورو ( 120 میلیارد تومان ) ارزش‌گذاری شده، از آن دست بازیکنانی است که خیلی سخت با تیمی به توافق می‌رسد و در نقل و انتقالات هرگز بی‌گدار به آب نمی‌زند. او از مالمو در سوئد هم پیشنهاد جذابی دریافت کرده و بعید نیست اگر باشگاه بهتری سراغ او نیاید، به زادگاه خود برگردد و پیراهن آبی آسمانی را بپوشد. مالمو سال‌هاست که به جذب قدوس علاقه دارد و در این تابستان هم بارها برای شکار قدوس پیشنهاد داده اما پاسخ روشنی دریافت نکرده است.

معمای قدوس پیچیده است اما هر لحظه امکان دارد او با تیمی جدید از لیگی معتبر به توافق برسد. در روزهای پایانی نقل و انتقالات، تیم‌ها وقتی می‌بینند هنوز موفق به جذب بازیکن در برخی پست‌ها نشده‌اند، سراغ بازیکنان آزاد می‌روند. سامان هم منتظر این روزها مانده تا شاید یک بار دیگر بخت خود را برای بازی در لیگ برتر انگلیس امتحان کند. اتفاقی که اگر رخ ندهد باید شاهد انتقال احتمالی او به مالمو در سوئد باشیم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان