جنجال بر سر محل برگزاری بازی استقلال؛ آبی‌پوشان به قزوین نمی‌روند؟

تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی استقلال و ملوان در قزوین با اعتراض شدید آبی‌پوشان مواجه شده است. باشگاه استقلال به دلایل مختلفی از جمله آماده نبودن زیرساخت‌ها، با این تصمیم مخالف است و خواستار تغییر محل برگزاری بازی است.

باشگاه استقلال نسبت به تصمیم سازمان لیگ و برگزاری بازی در قزوین معترض است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و پرسپولیس این روزها شرایط عجیبی را تجربه می‌کنند. به دلیل بازسازی استادیوم آزادی، دو تیم نمی توانند در تهران میزبان رقبای خود باشند و بعد از برگزاری دیدار سرخ پوشان برابر ذوب آهن در اراک، اکنون آبی‌ها وضعیت نامشخصی دارند.

استقلال باید در هفته دوم به مصاف ملوان برود و در شرایطی که آبی پوشان ابتدا قصد داشتند تا مشهد را میزبان این بازی انتخاب کنند، به دلیل برگزاری مراسم اربعین حسینی در مشهد، این موضوع منتفی شد و سپس پای شهر قدس برای میزبانی این بازی به میان آمد.

با این حال، انتشار تصاویری از استادیوم شهر قدس و مصاحبه مسئولین این شهر مبنی بر آماده نبودن ورزشگاه، سازمان لیگ ظهر امروز با انتشار اطلاعیه‌ای، از برگزاری بازی دو تیم استقلال و ملوان در قزوین خبر داد.

از آنجایی که بعد از برگزاری بازی استقلال و شمس آذر، تجهیزات فناوری کمک داور ویدیویی در این شهر هنوز مستقر است، سازمان لیگ تصمیم گرفت تا بازی شاگردان نکونام برابر ملوان را در قزوین برگزار کند.

با این حال، از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که آبی پوشان با این تصمیم مخالفت کرده و تمایلی به میزبانی از تیم مازیار زارع در قزوین ندارند. باید دید بالاخره این کلاف سر در گم چه زمانی باز می‌شود و دیدار دو تیم در چه شهری برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان