پاسخ علی قلی‌زاده به مشتریان؛ در ایران فقط پرسپولیس!

علی قلی‌زاده در پاسخ به تمام پیشنهادات داخلی خود اعلام کرده که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

پاسخ علی قلی‌زاده به مشتریان؛ در ایران فقط پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی قلی‌زاده مهمترین هدف نقل و انتقالاتی تیم پرسپولیس در پنجره تابستانی بود که در نهایت با مخالفت باشگاه لخ پوزنان، انتقال او به جمع سرخپوشان تهرانی صورت نگرفت. باشگاه پرسپولیس در این مدت مذاکرات طولانی را با این ستاره ملی‌پوش انجام داد و حتی رضا درویش از موافقت باشگاه لهستانی برای خرید این بازیکن هم پرده برداشت اما در نهایت این انتقال راه به جایی نبرد.

به گزارش ورزش سه، با این حال اکنون مدیربرنامه این بازیکن فاش کرده که او علاوه بر پرسپولیس، از تیم دیگری هم پیشنهاد داشته است: راجع به علی قلی‌زاده چند پیشنهاد از ابتدای فصل بود. باشگاه‌های بزرگ فوتبال ایران شروع کردند به نامه زدن برای باشگاه لخ پوزنان که دو تا از باشگاه‌های بزرگ ایران که یکی پرسپولیس باشد با من وارد مذاکره شدند چون بازیکنی که تحت قرارداد است، باید در دو بخش توافق کند: یک) بین دو باشگاه و دو) بین باشگاه مقصد و بازیکن.

البته در مورد قلی‌زاده به نظر می‌رسد مسئله اصلی بهای رضایتنامه او بوده که به صورت ناگهانی از سوی باشگاه لخ پوزنان افزایش یافته چرا که او در دو هفته اول نمایش درخشانی داشت و توانست یک گل بزند و یک پاس گل هم بدهد.

سعادتی در پاسخ به این سوال که مذاکرات به چه شکلی پیش رفت؟ توضیح داد: در مورد یکی از باشگاه‌های داخلی کشور خیلی صادقانه گفتم که ممنون از پیشنهادی که دادید اما علی علاقمند است که در صورت بازگشت به ایران، برای باشگاه پرسپولیس بازی کند. از همان زمان صحبت‌ها با آقای درویش و هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس، به صورت خیلی فشرده صورت گرفت، شاید حدودا 7-8 مرتبه جلسه حضوری و بارها جلسات تلفنی. در ابتدای امر حدود سه هفته پیش ما موافقت ضمنی باشگاه لخ پوزنان را برای انتقال گرفتیم چون مدیر ورزشی و مسئولان باشگاه، علی را می‌خواستند اما مربی فعلی نظرش روی بازی سبک دیگری از وینگر بود. باتوجه به این مسئله باشگاه لخ پوزنان چراغ سبز نشان داد که ما با باشگاه پرسپولیس به توافق شخصی برسیم.

چراغ سبز لخ پوزنان مربوط به زمانی است که پرسپولیس میلاد محمدی را به خدمت گرفت و در برنامه زنده مربوط به معارفه این بازیکن، رضا درویش اعلام کرد که لخ پوزنان با جدایی قلی‌زاده موافقت کرده است. باشگاه پرسپولیس نیز مشکلی برای پرداخت رضایتنامه این بازیکن نداشت و همه چیز کاملا عادی به نظر می‌رسید.

این در حالی است که پرسپولیس باتوجه به خرید حداقلی بازیکن داخلی و همچنین جدایی شش بازیکن بزرگسال، جای خالی برای خرید قلی‌زاده داشت و حتی به نظر می‌رسد در مسئله سقف بودجه نیز پرسپولیس مشکلی برای خرید این بازیکن پیش روی خود نمی‌دید.

سعادتی در این خصوص توضیحات بیشتری را هم ارائه داد: در موازات این، باشگاه پرسپولیس هم با ارسال نامه در چند نوبت به باشگاه لخ پوزنان، تمایل همکاری و خرید علی را نشان داد. همه چیز مسیر عادی خودش را طی می‌کرد تا اینکه مربی باشگاه لخ پوزنان، باتوجه به درخشش علی در دو سه بازی قبل، نظرش 180 درجه تغییر کرد. یادآور می‌شوم که باشگاه پرسپولیس و باشگاه لخ پوزنان تقریبا دو هفته پیش به توافقات مالی هم رسیده بودند. اینکه می‌گویند احتمالا آقای درویش یا پرسپولیس کم‌کاری کردند من قویا رد می‌کنم، برعکس باشگاه پرسپولیس و در راس آن مدیرعامل باشگاه، تمام تلاش خود را کردند.

وی افزود: ولی باتوجه به اینکه علی تحت قرارداد یک باشگاه است و مطمئنا هواداران آگاه هستند مشابه این مسئله چه در باشگاه پرسپولیس و چه در باشگاه‌های دیگر اتفاق افتاده که یک بازیکن در مسیر خروج بوده ولی با گلزنی یا درخشش، شرایطش به کلی عوض شده. حتی ما در دو هفته گذشته فکر میکردیم چنانچه باشگاه لخ پوزنان وینگر دیگری را جذب کند، با خروج علی موافقت خواهد کرد. اما طی آخرین صحبتی که بنده، علی قلی‌زاده، مدیر ورزشی لخ پوزنان و آقای درویش داشتیم، این باشگاه صراحتا اعلام کرد که به علی نیاز دارد چون سال گذشته مصدومیت متعدد علی نگذاشت آنجا بازی کند اما الان دوست دارند علی آنجا بماند. من مطمئن هستم هواداران خوب باشگاه پرسپولیس این مسئله را هرچند سخت است، درک می‌کنند و مطمئن هستم یک روزی علی باتوجه به علاقه شخصی به باشگاه پرسپولیس می‌پیوندد.

باتوجه به امضای قرارداد سه ساله بین علی قلی زاده و باشگاه لخ پوزنان، این بازیکن آخرین فصل حضورش در تیم لهستانی را پشت سر می‌گذارد و باتوجه به علاقه این بازیکن نسبت به حضور در پرسپولیس، احتمال دارد که برای فصل آینده او تبدیل به بمب نقل و انتقالات سرخپوشان شود.

علی قلی زاده 28 ساله است و سابقه بازی در شارلروای بلژیک و کاسیم پاشا ترکیه را هم دارد و همچنین 36 بازی برای تیم ملی ایران انجام داده است. او در لیگ برتر ایران پیراهن سایپا را بر تن داشت و حالا با پیراهن شماره هشت لخ پوزنان درخشش خود را در لیگ لهستان ادامه می‌دهد.

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان