ماهان شبکه ایرانیان

یک کاپیتان حذف شد، یک کاپیتان حریفش را شناخت

ندا شهسواری با قبول شکست مقابل حریف اروپایی خود از راهیابی به مرحله دوم رقابت های اسمش چین بازماند.

یک کاپیتان حذف شد، یک کاپیتان حریفش را شناخت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد؛ در مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش چین، صبح امروز (جمعه) ندا شهسواری کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز زنان کشورمان در مصاف با  تاتیانا کوکولکووا از اسلواکی با حساب ٣ بر صفر شکست خورد و از صعود به مرحله دوم مقدماتی بازماند.
شهسواری که اولین حضور خود در رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش را تجربه می کرد، با رنکینگ ١٩٧ دنیا در مقابل حریف اروپایی خود که رنکینگ ١٢٢ دنیا را در اختیار داشت در دست نخست ١١ بر ٦ بازی را واگذار کرد، در دست دوم بازی با حساب ١١ بر ٣ به سود حریف اسلواکیایی ادامه یافت و در نهایت در دست سوم بازی با نتیجه ١١ بر ٤ بازی به سود کوکولکووا از اسلواکی به پایان رسید تا در مجموع این بازی ٣ بر صفر به پایان برسد و مانع صعود پینگ پنگ باز کشورمان به دور دوم مقدماتی گرند اسمش چین شد.

قرعه دشوار نوشاد
قرعه کشی جدول اصلی رقابت های تنیس روی میز گرند اسمش چین در بخش مردان انجام شد و نوشاد عالمیان کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان در نخستین بازی با لین گائویان دارنده رتبه ٨ دنیا از چین دیدار خواهد کرد.
عالمیان باتوجه به داشتن رنکینگ ٤٨ دنیا کار خود را از جدول اصلی مسابقات آغاز خواهد کرد و از حضور در سه دور اول مقدماتی معاف می باشد.
مصاف نوشاد عالمیان در مقابل لین گائویان از چین دوشنبه ٩ مهرماه برگزار خواهد شد.
برنده مسابقه نوشاد عالمیان و لین گائویان در مرحله یک شانزدهم پایانی با برنده فنگ هی سین از چین تایپه و یکی از بازیکنانی که از مرحله مقدماتی به جدول اصلی صعود می کنند دیدار خواهد کرد.
مسابقات گرند اسمش چین با حضور برترین های پینگ پنگ دنیا از ٥ تا ١٥ مهرماه در چین درحال برگزاری است.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان