ماهان شبکه ایرانیان

تیم بسکتبال سه نفره کمیته امداد لرستان قهرمان کشور شد

مسابقات بسکتبال سه نفره کارکنان کمیته امداد سراسر کشور که تحت عنوان جشنواره فرهنگی ورزشی و یادبود بود جوان ناکام پارسا پاپی برگزار شد.

تیم بسکتبال سه نفره کمیته امداد لرستان قهرمان کشور شد

سید احمد موسوی: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین لرستان ، این مسابقات با حضور 32 تیم از سراسر کشور از تاریخ 3الی6مهر ماه
به میزبانی کمیته امداد استان لرستان و همکاری  اداره ورزش و جوانان استان لرستان و هیات بسکتبال استان به عنوان برگزار کننده در قالب 11گروه و  57  بازی برگزار شد.

براساس این خبر ، تیم خوب لرستان مقام قهرمانی را کسب نمود و تیم زنجان قهرمان دوره قبل مقام دوم را کسب نمود  و تیمهای فارس و چهارمحال بصورت مشترک مقام سوم را کسب نمودند.

سرپرستی این مسابقات بر عهد شاپور شیرازی به عنوان ناظر فنی  مسابقات و مهدی آقاجانی ناظر فنی داوری بود قضاوت این مسابقات به عهده آقایان 
حسین شیخی ،حجت الله آذر فر ،سید مسعود موسوی، اسماعیل کوشکی، مرتضی امیدوار،سبحان شایگان، امیر رضا راست پور و حمید باوند پور سامان بشار و داوران میز خانم سحر و سارا دولتشاه،  صبا درویشی. فاطمه رمضانی و فاطمه قاعده رحمت و نگار محمد خانی بود.

  این مسابقات بعد  از انجام 57بازی در تاریخ 6مهرماه به پایان رسید و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز در محل سالن آمفی تآتر کمیته امداد برگزار شد و در پایان این مسابقات مسعود بسطامی از تیم لرستان به عنوان فنی ترین و پر امتیاز آور ترین بازیکن مسابقات انتخاب با اهدا جایزه از ایشان تقدیر بعمل آمد.

در برگزاری این دوره از مسابقات علاوه بر تلاشهای مدیریت کمیته امداد استان در برگزاری این مسابقات شاپور شیرازی دبیر هیات بسکتبال استان لرستان که از پیشکسوتان باتجربه و از شناسنامه های بسکتبال لرستان بشمار میرود  زحمات و برنامه ریزی شبانه روزی داشتند که جا دارد از زحمات وی تقدیر بعمل آید .  

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان