ماهان شبکه ایرانیان

بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان سمنان نشت‌یابی شد

طی شش ماهه نخست سال جاری، بیش از ۳ هزار کیلومتر از خطوط گاز (شبکه توزیع و خط تغذیه) در سطح استان سمنان، مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

بیش از 3 هزار کیلومتر شبکه گاز در سطح استان سمنان نشت‌یابی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  استان سمنان؛ بهزاد خلیلی رئیس بازرسی فنی این شرکت از نشت یابی بیش از 3 هزار کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه خبر داد و گفت: افزون بر این آمار، طی شش ماهه اول در 21 شهر استان بیش از 75 هزار علمک مورد بازرسی و نشت یابی قرار گرفته است.

وی افزود: در این بازه زمانی، تاکنون  60 مورد نشت زیرزمینی و 2500 مورد نشت روزمینی شناسایی و توسط پرسنل امداد و تعمیرات رفع عیب شد.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، 52  درصد از اهداف تعیین‌شده سال 1403 در بخش نشت‌یابی انشعابات محقق شده است، گفت: هدف از عملیات نشت یابی، استفاده ایمن، بهینه و پایدار گاز است؛ نشت یابی در ایستگاه ها و خطوط لوله و شبکه، ضامن ایمنی و سلامت شبکه گازرسانی است.

خلیلی، ضمن قدردانی از همکاران نشت یاب مستقر در سطح استان گفت: واحد بازرسی فنی به صورت دوره ای در راستای نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز، پایش مستمر شبکه توزیع و خط تغذیه را در برنامه فصلی خود قرار می دهد و اجرای این امر ضمن افزایش راندمان و حفظ یکپارچگی خطوط گاز، جلوگیری از هدر رفت گاز طبیعی به عنوان سرمایه ملی را در پی دارد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان