ماهان شبکه ایرانیان

کشف ۳۷کیلو و۵۰۰ گرم تریاک درچهارمحال وبختیاری

فرمانده انتظامی استان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک موفق به کشف، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در محورهای مواصلاتی شد.

کشف 37کیلو و500 گرم تریاک درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری؛  سردار "حسین امجدیان"  گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاری طی تعاملات سازنده اطلاعاتی با اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر، که قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان های شمالی کشور را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان  قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان افزود: افرادی با هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر  قصد داشتند آن را خودروی سواری از محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری انتقال دهند که این موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان - بروجن، ضمن هماهنگی قضائی و پس از  انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروی مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب ومراقبت متوقف شد.

این مقام انتظامی استان بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، 37 کیلو و 500 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و 2 قاچاقچی دستگیر شدند.

46
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان