ماهان شبکه ایرانیان

تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور پرداخت می‌شود

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: کمبود تولید واگن مسافری در کشور، حمل و نقل ریلی را دچار محدودیت کرده است و در راستای حل این مشکل، تلاش داریم با پرداخت تسهیلات مالی به شرکت های خصوصی، بازدهی تولید داخل افزایش یابد.

تسهیلات برای افزایش تولید واگن مسافری در کشور پرداخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از زنجان ، جبارعلی ذاکری در سفر یک روزه به استان زنجان و در بازدید از خطوط تولید و امکانات کارخانه توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) در ابهر، افزود: مردم ما لایق بهترین ها هستند و باید تلاش کنیم هرچه سریعتر واگن های با کیفیت بالا برای مسافرین خطوط ریلی فراهم کنیم.

وی ضمن تاکید بر توسعه حمل‌ونقل مسافری در کنار حمل‌ونقل باری، افزود: باید با حرکت روبه‌ جلو، قطارهای مناسب و شایسته مردم تهیه شود.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به اهمیت افزایش بهره‌وری در بخش‌های مختلف به عنوان یکی از راهبردهای راه‌آهن، اظهار داشت: اکنون سال نخست برنامه هفتم توسعه را سپری می کنیم، به همین منظور باید پروژه‌های ستادی و مناطق، برای تحقق و رسیدن به اهداف برنامه تدوین شود.

غلامرضا حسن نژاد مدیرعامل شرکت ایریکو نیز با اشاره به ظرفیت تولیدی این شرکت که در مساحت بیش از 80 هزار مترمربع انجام می شود، تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده، در حال حاضر ظرفیت تولیدی ما با کاهش 20 درصدی به 100 واگن در سال رسیده است که امیدواریم با رویکرد جدید راه آهن تولیدات شرکت افزایش یابد.

ایریکو، اولین شرکت تولیدی در زمینه طراحی بدنه، بوژی و ساخت واگن با برند ایرانی است که محصولات خود را با استفاده از با تجربه ترین های صنعت ریلی ایران و با انتقال دانش و فناوری از پیشرفته ترین شرکت های ریلی جهان تولید می‌کند.

ایریکو در حال حاضر طراحی و تولید انواع خودرو ریلی، ریل باس، واگن مترو، واگن های باری لبه کوتاه و لبه بلند، طراحی و تولید بوژی، ساخت قطعات و اجزای واگن، تعمیرات و نگهداری ناوگان و ارائه خدمات مشاوره ای را انجام می دهد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان