ماهان شبکه ایرانیان

استاندار آذربایجان شرقی با حضور دو معاون رئیس جمهور آغاز به کار کرد

درحالیکه روز گذشته به دلیل لغو تمام پروازهای داخلی، مراسم معارفه رسمی استاندار آذربایجان شرقی برگزار نشد، اما از امروز بهرام سرمست با حضور دو معاون رئیس جمهور نخستین روز کاری خود را آغاز کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با حضور دو معاون رئیس جمهور آغاز به کار کرد

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، برای آغاز به کار استاندار آذربایجان شرقی، محمدرضا عارف معاون اول و شهرام دبیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در تبریز حضور یافتند.

معاون اول رئیس جمهور در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی ضمن تبریک برای بهرام سرمست و آرزوی موفقیت وی، تاکید کرد که مطالبات و طرح ها و برنامه های توسعه استان را از به طور مستقیم پیگیر کند.

محمدرضا عارف با اشاره به ظرفیت های فراوان آذربایجان شرقی در حوزه های مختلف فرهنگی ، صنعتی و  تجاری و نیز موقعیت راهبردی آن تصریح کرد : توسعه حق این خطه است و آماده همه نوع همکاری برای تحقق آن در این خطه هستیم .

این نخستین بار است که یک مقام عالی رتیه دولتی در سطح معاون اول رییس جمهوری در نخستین روز کاری استاندار آذربایجان شرقی حضور می یابد و با وی دیدار و گفت و گو می کند. 

به اعتقاد کارشناسان، این دیدار که در نوع خود برای استان رویداد تاریخی به شمار می رود نشان دهنده جایگاه والا و اهمیت استان آذربایجان شرقی و نقش بی بدیل آن در تحولات سیاسی کشور است.

محافل خبری عقیده دارند با توجه به مقبولیت و مناسبات قلبی و توانمندی های اداری بهرام سرمست با کارگزاران نظام، می تواند افزایش سهم استان از منابع ملی نقش بسزایی داشته باشد. 

استاندار آذربایجان شرقی با حضور دو معاون رئیس جمهور آغاز به کار کرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان