ماهان شبکه ایرانیان

رئیس اتاق بازرگانی قزوین در نشست با خبرنگاران:منافع شخصی در اتاق ایران ندارم

رئیس اتاق بازرگانی قزوین گفت: منافع شخصی در اتاق ایران ندارم و هدفم ایجاد تغییر و تحول در اتاق بازرگانی قزوین است و در برابر منافع آن با کسی تعارف ندارم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین در نشست با خبرنگاران:منافع شخصی در اتاق ایران ندارم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «مهدی عبدیان» رئیس اتاق بازرگانی قزوین در نشست خبری با اهالی رسانه استان که صبح امروز در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رهبر حزب الله لبنان؛ از حمله مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقاط نظامی رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته بیان کرد: امروز ساختمان اتاق بازرگانی قزوین از لحاظ تجهیزات و سیستم های نرم افزاری تکمیل شده و توانستیم 14میلیارد و 600میلیون تومان بدهی گذشته را پرداخت کنیم و اکنون با افتخار اعلام می کنم با کمک هیات رئیسه تراز مالی اتاق مثبت است و در حال حاضر 30میلیارد تومان اعتبار داریم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین با اشاره به تعامل مطلوب هیات رییسه اتاق ایران خاطرنشان کرد: در دوره جدید توانستیم ضمن دریافت بودجه از اتاق بازرگانی ایران؛ در همه حوزه ها حقوق خود را بگیریم و در حال حاضر جایگاه اتاق بازرگانی قزوین در رتبه یک کشوری قرار دارد.

وی عنوان کرد: تعداد کارت های بازرگانی 666مورد بود که اکنون به هزار و 982کارت تا پایان شهریورماه رسیده است و از محل تمدید کارت های بازرگانی 4میلیارد تومان درآمد داشتیم.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین ناترازی انرژی را مهمترین مشکل واحدهای صنعتی دانست و افزود:  با توجه به روند کنونی دولت اتفاق خاصی نخواهد افتاد مگر اینکه ارز تک‌نرخی شود یعنی درآمدهای دولت، افزایش و یارانه‌های پنهان برداشته شود.

عبدیان خاطرنشان کرد: براساس گزارش اعلام شده این ناترازی در سالهای آینده به 50 درصد خواهد رسید و متاسفانه در این وضعیت به واحدهای صنعتی انرژی بر، انشعاب برق فروخته می شود که این روند باعث افزایش مشکلات شده است.

این فعال اقتصادی با اشاره به راه اندازی دفتر اتاق بازرگانی در اربیل عراق گفت: قرار است اتاق بازرگانی چند استان دفاتر خود را در روسیه، امارات متحده عربی، ترکیه، ارمنستان، افغانستان، و چین راه اندازی کنند و همه استان ها بتوانند از این ظرفیت بهرمند شوند تا نتایج بهتری حاصل شود.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین در ادامه ضمن انتقاد شدید از سازمان تامین اجتماعی کشور اظهارکرد: طرح تطبیق عناوین شغلی توسط سازمان تامین اجتماعی، دست کردن درجیب کارفرمایان و دزدی آشکار است.

عبدیان بیان کرد: کارگران برای بازنشستگی به تامین اجتماعی مراجعه می کنند ولی متاسفانه تامین اجتماعی کارگران را ترغیب به شکایت از کارفرمایان به بهانه تطبیق عناوین شغلی می کند و از این راه میلیاردها تومان کارفرمایان جریمه می شوند.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین خاطر نشان کرد: این اقدام تامین اجتماعی در حالی است که کارگران از آن جریمه ها هیچ سودی نمی برند و همه در جیب سازمان می رود که در این خصوص قطعا تولیدکنندگان از طریق دستگاه قضایی پیگیر حق خود خواهند بود.

رییس اتاق بازرگانی قزوین با تاکید بر اینکه در اتاق ایران منافع شخصی ندارم تصریح کرد: هدفم از حضور در اتاق قزوین ایجاد تحول بود و اینکه اتاق منفعل به اتاق پویا تبدیل شود که در این زمینه و در برابر منافع اتاق قزوین با کسی تعارف ندارم.

عبدیان با اشاره برگزاری دوره های آموزشی توضیح داد: در ابتدای فعالیت دوره جدید با وجود اینکه تراز مالی اتاق منفی بود، همه دوره های آموزشی را به صورت رایگان برگزار کردیم و خوشبختانه تعداد شرکت کنندگان هم افزایش چشمگیری داشت.

رئیس اتاق بازرگانی قزوین در نشست با خبرنگاران:منافع شخصی در اتاق ایران ندارم

در پایان جلسه از «فرض الله فرامرزی» پیشکسوت رسانه استان و تعدادی از پرسنل پرتلاش و نمونه اتاق بازرگانی قزوین با اهدای لوح؛ تقدیر به عمل آمد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان