ماهان شبکه ایرانیان

استاندار البرز درپیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

استاندار البرز در پیامی هفته نیروی انتظامی را به حافظان نظم امنیت و آرامش تبریک گفت

استاندار البرز درپیامی هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت

به گزارش  خبرآنلاین  البرز ، استاندار البرز در پیامی با اشاره به اقتدار و امنیت کشور هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح می باشد:

ایجاد نظم، امنیت و آرامش عمومی از مهم ترین ضروریت های هر جامعه ای است که در سایه آن، سایر بخشها امکان بالندگی یافته و قوام می یابند، در این میان نقش نیروهای جان برکف انتظامی، که تجسم حقیقی ایثار و فداکاری برای جامعه خویشند نقشی مهم، ارزنده و قابل ستایش در امنیت پایدار میهن عزیز اسلامی است.

نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوا به ایفای رسالت می پردازد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفته و از خدمات بی دریغ ،بی وقفه ، جهادی و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی به ویژه استان البرز تبریک تشکر و قدردانی می نمایم.

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تداوم خدمت رسانی به مردم ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران همواره موید و منصور باشند.

مجتبی عبداللهی

استاندار البرز

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان