ماهان شبکه ایرانیان

۳۴۳ فقره تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در استاندارد استان سمنان صادر شد

مجید حیدریان، مدیر کل استاندارد استان سمنان از صدور ۳۴۳ فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورهای نصب شده در سطح استان درشش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ داد.

343 فقره تائیدیه ایمنی و کیفیت آسانسور  در استاندارد استان سمنان صادر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی با بیان اینکه در طول این مدت نیز  343 فقره گواهی تأییدیه ایمنی آسانسور صادر شده است، افزود: مردم باید نسبت به وضعیت ایمنی و استاندارد آسانسورهایی که استفاده می‌کنند، حساس باشند و اگر این حساسیت در جامعه در خصوص وضعیت ایمنی آسانسورها ایجاد شود کیفیت خدمات ارائه شده ارتقا خواهد یافت.

حیدریان ، مدیر کل استاندارد سمنان افزود: مالکان می‌توانند از شرکت‌های معتبر و تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران در خصوص بازرسی‌های ادواری استفاده کنند.

حیدریان تاکید کرد: اگر آسانسور با الزامات استاندارد منطبق باشد گواهینامه یک ساله برای آن صادر می‌شود اما در صورتی که این آسانسور از تعمیر ونگهداری مناسب ماهانه برخوردار نباشد به سرعت از شرایط استاندارد خارج می‌شود.

وی با اشاره به اینکه، متاسفانه برخی تصور می‌کنند پس از صدور گواهینامه یکساله، کار تمام شده و دیگر با این آسانسور کاری ندارند، افزود: طبق قانون پس از یکسال مالکان آسانسورها باید نسبت به اخذ گواهی ادواری اقدام و در طول سال نیز الزامات و شرایط استاندارد حفظ شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان