ماهان شبکه ایرانیان

اولین دشت سه امتیازی شمس آذر با چاشنی پنالتی

تیم فوتبال شمس آذر قزوین بالاخره پس از شش هفته ناکامی موفق به کسب نخستین سه امتیاز فصل خود در رفسنجان شد.

اولین دشت سه امتیازی شمس آذر با چاشنی پنالتی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ در چهارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های انتهای جدولی مس رفسنجان و شمس آذر قزوین از ساعت18 روز جمعه 13مهرماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که این بازی با اولین برد و سه امتیاز فصل برای یشمی پوشان شمس آذر همراه بود.

علی آزادمنش در دقیقه56 تک گل این بازی را از روی نقطه پنالتی برای شمس آذر به ثمر رساند تا با روئیدن این تک گل در دیار کویر برای نماینده قزوین بهار شود.

تک گلی که ضمن ثبت نخستین سه امتیاز فصل خط تیره را از جلوی تعداد برده‌ای شمس آذر برداشت تا این تیم تاحدودی از انتهای جدول و بحران فاصله بگیرد.

البته از این نکته نباید غافل شد که شاگردان محرم نویدکیا هم همان تیم سرحال همیشگی نبودند و پس از باخت یک بر صفر هفته قبل در یزد مقابل چادرملو اردکان بازهم با نتیجه مشابه به شمس آذر باختند تا با پنج امتیاز در انتهای جدول جا خوش کنند.

از نکات قابل توجه این بازی تقابل بازیکنان سابق دو تیم با یکدیگر بود جاییکه عیسی مرادی بازیکن فصل گذشته شمس آذر پیراهن نارنجی مسی ها را برتن داشت و در نوک حمله نماینده دیار کویر قرارگرفته بود و هومن ربیع زاده هم که درفصل قبل برای مس رفسنجان توپ می زد در ترکیب یشمی پوشان مقابل تیم اسبق خود قرار گرفته بود.

اما شمس آذر با این برد دلچسب و مهم از 7بازی شش امتیازی شد تا به هفته های آتی امیدوار شود.

البته مسی های رفسنجان یک بازی کمتر انجام داده اند و بازی آنها مقابل استقلال تهران به علت حضور آبی های پایتخت در لیگ نخبگان آسیا به تعویق افتاد که باید در زمان دیگر برگزار شود.

اولین دشت سه امتیازی شمس آذر با چاشنی پنالتیمس رفسنجان در هفته هشتم بیست و ششم مهرماه باید در خوزستان به مصاف استقلال این شهر برود و شمس آذر نیز در همین روز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان هوادار تهران خواهدبود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان