ماهان شبکه ایرانیان

زمان و جزئیات ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ و سی‌امین المپیاد علمی دانشجویی کشور را اعلام کرد.

زمان و جزئیات ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، عبدالرسول پورعباس روز پنجشنبه با اعلام این خبر، اظهار داشت: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 و سی‌امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز یکشنبه 22 مهر آغاز و در روز شنبه 28 مهر پایان می پذیرد.

ایرنا در خبری نوشت: وی تاکید کرد: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در آزمون مذکور اقدام نمایند.

پورعباس افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر خواهد شد و تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه آموزش رایگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403، چه در دانشگاه یا موسسه قبولی ثبت‌نام کرده و چه ثبت‌نام نکرده باشند، اجازه شرکت مجدد در آزمون سال 1404 را ندارند. این داوطلبان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1405 و بعد از آن، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند.

پور عباس درباره پذیرفته‌شدگان دوره‌های روزانه در سال 1402 و قبل از آن که در حال تحصیل هستند، گفت: این دسته از متقاضیان برای شرکت مجدد در آزمون سال 1404، باید تا پایان زمان ثبت‌نام آزمون سال 1404، از دانشگاه یا موسسه قبولی انصراف قطعی دهند و پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان دوره‌های غیر روزانه آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال 1403 و همچنین دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های غیرروزانه کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران مانند سال‌های گذشته می‌توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما، در آزمون کارشناسی ‌ارشد ناپیوسته سال 1404 ثبت‌نام و شرکت کنند.

این دسته از متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی در رشته جدید، قبولی قبلی آنان لغو خواهد شد و باید فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 در روزهای دوم و سوم اسفند ماه سال 1403 برگزار خواهد شد.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان