ماهان شبکه ایرانیان

عکسی از علم الهدی در بیمارستان /ماجرا چه بود؟

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با حضور در یکی از بیمارستان های مشهد از مجروحان حوادث اخیر لبنان عیادت و دلجویی کرد.

عکسی از علم الهدی در بیمارستان /ماجرا چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز پنجشنبه با حضور در یکی از بیمارستان های مشهد ضمن عیادت و دلجویی از مجروحان حوادث اخیر لبنان شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» را به رزمندگان جبهه مقابله با استکبار تبریک و تسلیت گفت.

به روایت ایرنا، وی با بیان این که به جایگاه و مقام جانبازی این رزمندگان غبطه می خورد افزود: شما دلاوران همانند قمر بنی هاشم که در کربلا از جان خود در مسیر حق و سربازی ولایت اسلام گذشت به مقام رفیع جانبازی رسیدید و این افتخاری برای شماست که در این راه قدم برداشتید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان جبهه مقاومت گفت:من از طرف مقام معظم رهبری وظیفه دارم در خدمت شما باشم.

عکسی از علم الهدی در بیمارستان /ماجرا چه بود؟

در این دیدار، رزمندگان مجروح حزب الله نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از مهمان نوازی ملت ایران و ارائه خدمات درمانی گفتند: ما هر آنچه در توان و قدرت داشته باشیم در مسیر پیروزی حزب الله و اسلام هزینه خواهیم کرد و از این موضوع هیچ ترس و باکی نداریم.

رژیم صهیونیستی طی عملیات تروریستی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 27 و 28 شهریورماه در لبنان، با منفجر کردن هزاران دستگاه پیجر، بی‌سیم و سیستم‌های ارتباطی، دستکم 37 شهروند لبنانی را شهید و بیش از چهار هزار نفر دیگر را زخمی کرد.

2727

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان