ماهان شبکه ایرانیان

خطر در کمینِ خانه- موزه سیمین و جلال

خانه-موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد که سال‌ها به یکی از میراث های تهران تبدیل شده است، در معرض تهدید است و براساس اعلام خانواده شهرداری تهران با تغییر مدیریت این نهاد موجب نگرانی از وضعیت نگهداری این خانه و میراث فرهنگی شده است.

خطر در کمینِ خانه- موزه سیمین و جلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خانه- موزه سیمین و جلال که آثار بسیاری از ادبیات داستانی این سرزمین در آن خانه پیرنگ یافته و نوشته شده است در حال حاضر به دلیل عدم توجه در مدیریت در معرض تهدید است.

براساس گزارشی که به خبرآنلاین رسیده است؛ یکی از بستگان زنده ­یاد جلال آل­ احمد که مسایل مربوط به مرمت و بازسازی و همچنین چگونگی بهره ­برداری از خانه- موزه سیمین و جلال را پیگیری و رصد می ­کند، گزارش داده است که در پی برخی جابجایی ­ها در نیروی انسانی شاغل در این خانه- موزه که زیر نظر شرکت توسعه فضاهای فرهنگی وابسته به شهرداری تهران اداره می ­شود، میزان مراقبت­‌های تخصصی از این نهاد فرهنگی کاهش یافته و فقدان آگاهی و صلاحیت لازم برای مدیریت این نهاد فرهنگی، موجب بروز نگرانی­‍‌هایی برای آینده این مرکز شده است. لذا درخواست شده است که مسوولان امر بموقع به موضوع ورود کنند و از بروز خسارات احتمالی در روند بهره­ برداری ازین خانه- موزه که نمونه بی­ بدیلی در نوع خود است، جلوگیری نمایند.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان