ماهان شبکه ایرانیان

جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی اس۲۵/ عکس

رندرهای جدیدی که از خانواده گلکسی اس ۲۵ – Galaxy S۲۵ سامسونگ منتشر شده چهره هر سه عضو این سری را در کنار یکدیگر نمایش می‌دهد.

جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی اس25/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش گجت‌نیوز، در حالیکه کمتر از چهار ماه تا رونمایی خانواده گلکسی اس 25 سامسونگ باقی مانده نخستین رندرهای واقعی این پرچمداران اطلاعاتی از طراحی ظاهری آن‌ها را در اختیارمان قرار می‌دهند. این رندرهای جدید در راستای طرح‌های پیشین افشا شده از این پرچمداران بوده و تغییرات طراحی آن‌ها را به معرض نمایش می‌گذارد.

جدیدترین رندرهای سامسونگ گلکسی اس25/ عکس

رندرهای جدید خانواده گلکسی اس 25 چه اطلاعاتی از آن‌ها در اختیارمان قرار می‌دهند؟

اطلاعات جدید افشا شده از پرچمداران سری Galaxy S25 سامسونگ توسط افشاگر سرشناس حوزه دستگاه‌های سامسونگ، IceUniverse به بیرون درز کرده و نمایی از هر سه پرچمدار سال 2025 سامسونگ را در کنار یکدیگر به تصویر می‌کشد. تا کنون تمامی تصاویر ارائه‌شده از خانواده پرچمدار گلکسی اس 25 سامسونگ در حقیقت طرح‌های CAD بوده‌اند. با این وجود تصاویر جدید آیس‌یونیورس نمایی واقعی از این گوشی‌ها را ارائه می‌کند.

مهم‌ترین نکته در خصوص این رندرها حاشیه‌های خمیده‌تر هر سه مدل از سری گلکسی اس 25، خصوصا مدل اولتراست که پیش‌تری اطلاعات زیادی در خصوص آن شنیده شده بود.‌ در عین حال ظاهر مدل Ultra همچنان کمی مستطیلی‌تر از سایر مدل‌ها به نظر می‌رسد تا تفاوت‌های طراحی آن بیشتر مشخص باشند. این تصاویر البته فقط بخش جلو پرچمداران سامسونگ را نمایش داده و اطلاعات کلی زیادی در خصوص جزئیات طراحی آن فاش نمی‌کردند.

به‌جز تغییرات ظاهری خانواده گلکسی اس 25 سامسونگ، جزئیات دیگری نیز در خصوص آن‌ها افشا شده که البته اکثرا در حد شایعات هستند. روز گذشته به‌دنبال رونمایی رسمی تراشه پرچمدار مدیاتک دایمنسیتی 9400 شایعه شده بود که مدل‌های استاندارد و پلاس Galaxy S25 مجهز به این تراشه روانه بازار خواهند شد تا چیپست گران‌قیمت‌تر اسنپدراگون 8 نسل 4 به‌طور اختصاصی در مدل اولترا مورد استفاده قرار گیرد.

از طرف دیگر روز گذشته همچنین تصویری از رابط کاربری وان یو آی 7 روی گلکسی اس 25 اولترا توسط IceUniverse افشا شد و علاوه بر طراحی این رابط کاربری، نمایی از گوشی مورد انتظار S25 Ultra را نیز ارائه کرد. انتظار می‌رود سری گلکسی S25 سامسونگ ماه ژانویه سال 2025 به‌طور رسمی معرفی شوند.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان