ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه استاک سبزیجات خاص و محبوب

اگر علاقه مند به دنیای آشپزی می باشید، در این قسمت می توانید با طرز تهیه استاک سبزیجات آشنا شوید. یک غذای ویژه و عصاره مقوی که برای سلامت بدن بسیار توصیه می شود.

طرز تهیه استاک سبزیجات خاص و محبوب

برای اینکه دستور تهیه انواع غذا با سبزیجات را داشته باشید، در آرگا همراه ما بوده و طرز تهیه این نوع غذاهای متنوع را مطالعه کنید. در این بخش نیز با طرز تهیه استاک سبزیجات ویژه آشنا می‌ شوید.

رسپی متنوع استاک سبزیجات:

غذایی که با سبزیجات تهیه می‌ شود، یکی از محبوب‌ ترین غذاها در دنیا بوده، زیرا سالم و مقوی هستند. پس شما می‌ توانید با رسپی‌ های این غذا در همراه ما باشید.

استاک سبزیجات

مواد اولیه:

  • پیاز: 1 عدد
  • ساقه کرفس: به میزان لازم
  • هویج: 2 عدد
  • برگ بو: 2 عدد
  • سیر: 3 حبه
  • جعفری: یک مشت
  • فلفل و نمک: به میزان لازم

طرز تهیه استاک سبزیجات خاص:

اگر به سبزیجات خاص و ویژه ای علاقه مند هستید، می توانید از انواع سبزیجات در این غذا استفاده کنید. ما در این بخش رسپی این غذا را با برخی از سبزیجات در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید از آن ها استفاده کنید.

عضاره استاک سبزیجات

ابتدا باید هر سبزیجاتی که دوست دارید را به تکه های بزرگی خرد کنید. درون قابلمه ای مواد را ریخته و ترکیب کنید تا موجب طعم دهی بهتر آن ها شود.  حالا برای اینکه سبزیجات شما طعم و عطر بهتری به خود بگیرید، از مقداری طعم دهنده برای آن استفاده کنید. سیر، برگ کرفس، برگ بو و جعفری را به مواد سبزیجات اضافه کرده  و به آن مقداری ادویه لازم بزنید.

حالا در این‌ مرحله درب قابلمه را قرار داده و روی حرارت بگذارید تا پخته شود. روی سبزیجات خود را مقداری کمی آب ریخته تا به صورت بخارپز مواد شما پخته شود. این کار باعث شده تا در نهایت یک عصار بهتر و خوشمزه تر از سبزیجات داشته باشید.

بعد از اینکه عصاره سبزیجات شما به مواد آب مزه داد و سبزیجات کمی نرم شد، درون یک آبکش مواد را آبکشی کنید. توجه داشته باشید که آب  و عصاره سبزیجات را دور نریزید. حالا تفاله های آن را جدا کرده و و کنار بگذارید.

طرز تهیه استاک سبزیجات

حالا آب و عصاره این سبزیجات را می توانید، کنار گذاشته و بعد از اینکه سرد شد، آن را درون فریزر قرار داده و در مواقع مورد نیاز آن را استفاده کنید. این عصاره ویژه برای انواع سوپ ها عالی بوده و می توانید، سبزیجات آن را نیز یا نان نوش جان کنید.

طرز تهیه استاک سبزیجات ویژه با این روش را در ارگا مطالعه کردید. شما می توانید به طور دلخواه از سبزیجات متنوع و خاصی استفاده کنید که طعم و مزه عالی دارند.این نوع سبزیجات برای سلامت بدن ضروری بوده و با یک ترکیب جادویی می توانید از خواص تمام آن ها بهره مند شوید.

همانطور که اشاره شد، این نوع برای انواع سوپ ها نیز قابل استفاده است. شما می توانید از ای ترکیب برای آماده کردن سوپ های ویژه و سریع استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان