ماهان شبکه ایرانیان

شاسی بلند نیسان ارزان‌تر از سهند سایپا

شرکت نیسان از نسخه فیس‌ لیفت مگنایت در هند رونمایی کرد. قیمت این ماشین معادل حدوداً ۴۶۰ میلیون تومان است، یعنی ارزان‌تر از سایپا سهند S.

شاسی بلند نیسان ارزان‌تر از سهند سایپا

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از آخرین‌خودرو، شرکت نیسان از نسخه فیس‌ لیفت مگنایت در هند رونمایی کرد. این نسخه تغییراتی را در بخش طراحی و امکانات تجربه کرده و قیمت آن حالا از 599 هزار روپیه شروع می‌شود. با نرخ روز ارز این رقم معادل حدوداً 460 میلیون تومان می‌باشد، یعنی ارزان‌تر از سایپا سهند S! طبق انتظار در بخش فنی خبری از بروز آوری نیست و این کراس اوور ژاپنی با همان پیشرانه‌ های قبلی به دست مشتریان خواهد رسید.

طراحی داخلی و امکانات جدید

تغییرات عمده فیس‌ لیفت نیسان مگنایت در نمای روبرو قابل مشاهده است، جایی که جلو پنجره و چراغ‌های اصلی LED باز طراحی شده و اکنون شاهد بهره‌گیری از قطعات کرومی بیشتر و بزرگ‌تری در دماغه هستیم. طراحان نیسان در فرم سپر، سینی محافظ و چراغ‌های مه‌ شکن بازنگری‌هایی انجام داده‌اند. در نمای عقب هم تغییرات مشابهی پیاده شده است. این نسخه از مگنایت روی رینگ‌های آلیاژی 16 سوار شده است.

ارزان تر از سهند! فیس لیفت نیسان مگنایت با قیمت پایه 460 میلیون تومان معرفی شد

در داخل کابین، از ترکیب رنگی مسی و مشکی برای داشبورد و صندلی‌ها استفاده شده؛ شاید بدانید در نسخه قبل از فیس‌لیفت تم کابین نیسان مگنایت تماماً مشکی بود. سیستم نورپردازی محیطی چهار رنگ نیز به داشبورد و پنل‌ های در اضافه شده است.

امکاناتی مانند صفحه نمایش 8 اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع خودکار، شارژر بی‌سیم و دوربین 360 درجه همچنان در فیس‌ لیفت مگنایت وجود دارند. اما مواردی مثل پورت شارژ تایپ C، سوئیچ جدید با استارت از راه دور و چراغ‌های اصلی خودکار به نسخه فیس‌ لیفت افزوده شده‌اند. این کراس اوور ژاپنی همچنان از سانروف برقی بی‌بهره است.

مشخصات فنی فیس لیفت نیسان مگنایت

نیسان مگنایت فیس‌ لیفت همچنان با دو پیشرانه عرضه می‌شود. در مدل‌های پایه موتور 1 لیتری با توانایی تولید 72 اسب بخار قدرت و 96 نیوتن‌ متر گشتاور تأمین‌ کننده نیرو می‌باشد. در مدل‌های پرچمدار این وظیفه به موتور توربو شارژ که 100 اسب بخار قدرت و 160 نیوتن‌ متر گشتاور دارد، سپرده شده است. در حالت استاندارد جعبه‌دنده دستی 5 سرعته نیرو را به سمت چرخ‌ها انتقال می‌دهد، ولی گیربکس اتوماتیک برای موتور معمولی و گیربکس CVT برای موتور توربو قابل سفارش است.

شاسی بلند نیسان ارزان‌تر از سهند سایپا

رقبای نیسان مگنایت در هند

نیسان مگنایت همچنان یکی از مقرون‌ به‌ صرفه‌ ترین شاسی‌ بلندهای کامپکت در بازار هند محسوب می‌شود. رقبای این کراس اوور کوچک عبارتند از رنو کایگر، تاتا پانچ، هیوندای اکستر، ماروتی سوزوکی فرانکس، تویوتا تایسور، تاتا نکسون، هیوندای ونیو و ماروتی سوزوکی برزا.

در جدول زیر می‌توانید لیست قیمت تیپ‌های مختلف فیس‌لیفت نیسان مگنایت را به تفکیک مشاهده نمایید.

مدل قیمت به هزار روپیه (هر روپیه معادل 763 تومان)
Visia 599
Visia AMT 660
Visia+ 649
Acenta 714
Acenta AMT 764
N-Connecta 786
N-Connecta AMT 836
Tekna 875
Tekna AMT 925
Tekna+ 910
Tekna+ AMT 960
Acenta turbo-CVT 979
N-Connecta turbo 919
N-Connecta turbo CVT 1034
Tekna turbo 999
Tekna turbo CVT 1114
Tekna+ turbo 1035
Tekna+ turbo CVT 1150

58322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان